- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
Ha csak a mechanikai hatás lenne a probléma, akkor pont a madarak példája alapján lehetne nem aggódni érte, arra vannak már bejáratott folyamatok. De egy rossz helyen kialakuló égés még az egyébként müködöképes maradó hajtómüben is okozhat tolóerövesztést. Annyira nem terüeltem, de el tudom képzelni, hogy pompázs, vagy ahhoz hasonló jelenségek is fellépjenek, plusz ilyen esetben a kompresszorlapátokat is teljesen másképp kéne méretezni, tervezni, hogy kibírjanak extra höt, a komplett áramlást át kell gondolni.
-
#06658560
törölt tag
Azt a 360kJ energiát közöld a kopresszorlapatok környékén egy igen kis térrészen, úgy hazavágja neked az áramlásod, hogy ihaj. Onnantól borul végig az áramlásod.
A pompázs nem azonnal állítja le, de gyakorlatilag ahogy felépül, már komoly gondot okoz a hasznos tolóeröben. Nem véletlen vannak rá szenzorok, majd folyamatok, hogy elkerüljék jóelöre.
#35 Barret001: A hajtómüveket méretezik, ellenörzik ilyenekre. De olyanra nem, hogy valami belobban, elég az égéstér elött.
#36 Rive: Az kezelhetö valamennyire, mert a galambok, nagyobb madarak bedarálása rutinmunka, azért nem is szokás például megszakítani sem egy utat enyhébb esetekben.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Emelkedés közben igen komoly gondot okozhat minden hajtómű tolóerő vesztés, süllyedés közben is. A lítium 100°C körül megolvad, ami elég gyorsan az első pár fokozaton elérhető hőmérséklet. Gyúlékony és robbanásveszélyes levegő és víz környezetében. Mivel a kompresszorfokozatok első tagjain okozol durva behatást a komplett áramlásba, az onnan végig haza vágja a rendszert. Leválások a kompresszor fokozatokon nem igazán szeretett állapotok egyetlen hajtóműben sem.
#41: Neked lehet, nekem, mint már biztonságkritikus terméket fejlesztőnek nem az. Pláne, hogy az akkukra nincs méretezve, a többire van egy hajtómű. Azt tudjuk, hogy túl tudja élni tragédia nélkül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- További aktív témák...