- Autós kamerák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
válasz philoxenia #43 üzenetére
Tényleg nem érted ?
Hú. Nagyon kemény. Megpróbálom röviden, hogy értsd.
A vita arról szólt hogy nem igazán van (de akad) önálló luxusautó márka, már mindegyik mögött egy másik, jellemzően népautót gyártó konszern áll.
Donki Hóte még össze is foglalta:
"A Ferrari a FIAT csoporthoz tartozik (jó, már Stellantis), a Maybach a Daimler-Benz csoporthoz tartozik, a Bugatti/Lamborghini márka a Volkswagen (magyarul Népautó ) csoport tulajdona (de ide tartozik pl. a Bentley márka is), az Alpine a Renault csoport tulajdona (tudod, ők gyártják a Daciát )"
Erre te, hogy bizonyítsd ez nem így van, és hülyeséget beszélünk, belinkeled a Rolls-t ami mögött a BMW-áll.(Tehát nem önálló, hiszen a BMW-tulajdona)
Szuper.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Futás, futópályák
- Autós kamerák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...