Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #11 üzenetére

    Meg a Microsoft csak a WDDM-re tesztel. Ezek a 15.xxx-es csomagok az AMD-nél már a WSI-vel megkerülik több helyen is a WDDM-et, tehát az AMD aláírása sokkal többet ér önmagában, mert ők tesztelik a WSI-t is, míg a Microsoft nem. Pedig kellene, csak a Microsoft a nem ajánlott dolgokra úgy tekint, hogy lényegtelenek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sb #17 üzenetére

    Arra, hogy a Microsoft ellenőrizze, hogy az OS-eivel a meghajtó megfelelően működik-e. De mivel a WHQL-nek nem része már azokat a modulokat tesztelni, amelyeket mondjuk itt az AMD mint újdonság alkalmaz, így komolyan el kell gondolkodni azon, hogy az MS 2006-ban kialakított tesztkörnyezetét fel kellene hozni 2015-ös szintre. Valószínű, hogy az iparágban eltelt kilenc év különbség okozza azt is, hogy egyre többször van gond a WHQL meghajtókkal is.

    Igen. Általánosan aktív, de némelyik játéknál le van tiltva a profilban.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #20 üzenetére

    Ha a pénzügy érdekel olvass üzleti lapokat.

    A korábbi CUDA híreinket csak egy maréknyi ember olvasta el. Felsőbb utasításra ez a vonal megszűnt.

    (#24) Fiery: Igen. Nagyságrendekkel. Valószínűleg sokat számít, hogy az iparági szabvány.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #71 üzenetére

    Abban, hogy a GameWorksöt a világ rossznak tartja sokkal nagyobb szerepe van az írásoknál annak, hogy a felhasználó elindítja a TWIMTBP játékot és látja, hogy nagyon rosszul van optimalizálva. Erre rájátszik, hogy ilyen rossz minőségű portok az Intel és az AMD partnerprogramján belül nem születnek. A Watch Dogs esetében mondtuk, hogy biztos a fejlesztő a hibás. Az AC Unity-nél már azt, hogy biztos a kiadó. A Dying Light esetében már rezget a léc, és a Batman Arkham Knight már annyira rossz lett, hogy forrnak az indulatok. Nagyon nehéz elfogadni, hogy mindenhol hülyék ülnek, pláne úgy, hogy az említett játékok NVIDIA logóval kezdenek. Még ha köze sincs hozzá, akkor is a felhasználó hozzáköti a rossz élményt. És ez nem tény-, hanem érzelemfüggő.

    Volt Hairworks minőségelemzés, hát nem jó.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #81 üzenetére

    Azok a kiadók/stúdiók akik mondjuk leteszik a minőséget, gondolok itt a Square Enix/EIDOS-ra például, megkövetelik a partner segítségét. Az NV nem akar segítséget adni, nem akarják elmondani, hogy a Kepler és a Maxwell hogyan működik, nem akarnak disassemblert adni. Ezzel gyakorlatilag kizárják magukat minden olyan kiadó/stúdió környezetéből, akik sokat optimalizálnak. Például egy Nixxes nem fogja keresni az NV partnerségét, mert az NV csak olyat kínál, amit nem akarnak használni, mert annak vannak nagyon komoly hátrányai. Az egyik az optimalizálhatatlanság.

    Az NV-nek van választása. A NV40-G70-G80-GT200-as időkben úgy működtek, ahogy ma az AMD. Szimpla döntés csak, hogy segítesz-e vagy sem. Ha igen, akkor ott lesz például a Square Enix/EIDOS egy szerződésért.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #96 üzenetére

    A GameWorks negatív hátasa a Steam refundon látszik. És ez viszont nagy baj, mert a PC-piacot abszolút gyengíti, és a konzolpiacot erősíti.
    Nyugodtan nézd meg a világ általános véleményét a GameWorksszel kapcsolatban. Pozitívumot nem lehetett még róla olvasni. Ez is baj egyébként, de nem a legnagyobb. Azt is érdemes megnézni, hogy a GameWorks kistesójának számító AndroidWorks micsoda. Ott azzal kampányolt az NV, hogy nyílt forráskódú middleware, mert csak így lehet biztosítani az Androidra portolt játékok jó minőségét. Nyilván nem kérdés, hogy az AndroidWorks esetében igazat mondtak, csak egyeztetni kellett volna, mert a GameWorks csapat pont azt kommunikálja, hogy nem kell a forráskód a minőséghez. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák