Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
"A legacy módok csak futtatási környezet szintjén kerülnek beépítésre."
Akkor ez azt jelenti, hogy valamilyen szinten még mindig számolnak a régi api-kal? Mert az eléggé vissza fogja húzni a kezdeti game-ek grafikáját."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
kikikirly
senior tag
Nem a Microsoft csinál valamit rosszul?Megint van AMD-nek saját megoldása,1-2 évvel később pedig egy szabványos eljárás,nem kéne ezt kommunikálnia Micronak?Gyerekek a DXR1.1 messze nem végleges,rövid időn belül jön az 1.2-es verzió .Akkor mindenki ennek tudatában dönt DXR1.1 és az AMD használata között,vagy épp nem választja egyiket sem,tapasztalatot gyűjt ezekkel és játékot majd csak az 1.2-vel ad ki.Ha így is elkezdik használni a szabványtól eltérő eljárást,akkor arra igenis van fejlesztői/piaci igény--->
---> megint csak a Microsoft van lemaradva. Shader Intrinsic Functions-t se jó kedvükbe kezdték el használni,egyszerűen a szükséges időben nem állt rendelkezésre szabványos alternatíva.Egyébként annyira nem lehet rossz Shader Intrinsic Functions,ha 24 játék szabványra való áttérés helyett megmaradt ennél.Ebből következik hogy nem csak a piros,de a zöld hardvereken is elég jó teljesitménnyel fut le,lehet van pár % különbség,de semmi egetver,70% zöld kártyás miatt, csak extra optimalizás lenne a Radeonra.Alap sebességet nem alapozhatnának egy ilyen eljárásra,áttérnének a szabványosra amint lehetséges.Továbbra se látom mi a rossz ebbe?
[ Szerkesztve ]
-
Pingüino
senior tag
Kérdés, hogy ha van egy kész, működő megoldás, és a játékfejlesztők már arra építettek, akkor az MS miért nem azt szabványosítja. Lehet, hogy az általuk kitalált szabvány valamivel jobb, de ha a játékpiac már felépült egy megoldásra, akkor az a logikus, ha azzal kompatibilis szabványt véglegesítünk, mert az jár mindenkinek kevesebb problémával.
-
kikikirly
senior tag
Köszi a felvilágosítást, mindjárt érthető miért van időnként késésben Microsoft a szabványok bevezetésével.Arra viszont továbbra se mondtatok gyakorlati példát hogy az AMD kiegészítései miért károsak a szabvány helyett.Te is elmondtad, ameddig nincs szabvány igenis hasznos az AMD kiterjesztése,gond ott van hogy a szabvány létrejötte után is sokan megmaradnak AMD kiterjesztéseinél,mert Out Of The box működik,nem kell munkaórákat rákölteni.Ezért kértem hogy mondjatok játékokat, elvileg azok a címek amik az AMD kiterjesztését használják, piros kártyáknak kedvez, szemben a szabványossal ami minden kártyán nagyjából egyforma sebességet nyújt.Ha igazatok van,akkor is fontos részlet hogy ,,szentnek" mennyire hajlik maga felé a keze...Ez pedig tesztekből derül ki.
AMD is pénzt tesz ezekbe a kiterjesztésekbe,hosszútávú stratégiáról nem szólva,hiszen két generációra behúzták két piacvezető konzolt.E nélkül nem tudnának ilyen konzol-PC barát kiterjesztéseket hozni, ha 5-15% különbségről beszélünk az azért valahol érthető.
Ha többről van szó, úgy jogos az ekézés.Szerk: Közbe próbáltam rákeresni Shader Model 6.0 használó játékokra,marhára nem dobott ki semmi értelmeset Mr. Google. Működési elvet mutató dokumentációkat meg leírásokat dobott talált temérdek mennyiségbe.
Shader Intrinsic Functions kidobta 2016-os Doom-ot.Ezen kivűl interjút Gamer Nexus inerjú Raja Koduri-val,meg hasonlók.
Én itt be is dobtam a törülközőt.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Akkor a Forza 3 volt az ? valamelyik az volt az tuti, amiben nem Sm 6.0 volt.
Pingüino :
A szabványos API már kint van.nem arról van szó mi kinek a sara én nem erről beszélek. nem VS vita folyik hanem az hogy ez nem jó a piacnak és a fejlődésnek...és de ez AMD sara mert nem kellene ilyet biztosítani a fejlesztők részére, hanem szabványos API-n dolgozni PC-n, hogy egységes, egyirányú fejlődés legyen.Most végre volt rá alkalom mert Microsoft szerint mindegyik cég részt vett a DXR 1.1 létrehozásában,AMD , Nvidia, még Intel is.
De nem lesz belőle semmi, folytatódhat a trükközés.Azért remélem nem így lesz..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
hokuszpk
nagyúr
volna egy kompromisszumos javaslatom :
az emlitett "Shader Intrinsic Functions" Amd kodot ha mar ugyis nyilt, fogja az MS, alakitsa at szabvanyos shader model 6 kodra, es nyomja a fejlesztok kepebe, hogy tessek lehet copy-paste hasznalni, mindenki boldog.Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen switch-et vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GoPro Topic
- Steam Trade (csak csere!)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Fujifilm X
- Távcső topik
- További aktív témák...