- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
kurta9999
tag
válasz mokas_gizi #6 üzenetére
Az jokerdes, en már egyszer rendeltem innen, minden faszán ment, kommunikációban teljesen baratsagos volt az arus, szállítás 70$ volt sajnos FedEx-el, de ha kell valami, akkor kell...
-
#16820480
törölt tag
válasz mokas_gizi #6 üzenetére
Ugyan nem közvetlen Alibaba, hanem a szintén általuk Kínában belföldön üzemeltetett Taobao, de itt tényleg komolyan veszik a vásárló elégedettségét. Rengeteg bolt alapból ajánl 7 napos elállási időt (ez inkább a drágább termékekre igaz, mint az elektronikai cikkek), és ha valami gond van, akkor elég egy reklamációt nyitni, az eladó önként fog kárpótolni, visszatéríteni, mert neki fontosabb az, hogy ne dobják ki az egész platformról, mint az, hogy bukik pár dollárt. Nem olyan egyszerű regisztrálni és boltot létrehozni, személyi igazolvánnyal regisztrálják őket, meg egy csomó procedúrán át kell esni, elbírálják, és utána árulhat csak valaki. Ha pedig felépített egy online boltot, jó értékelésekkel, sok eladással, az többet fog érni, minthogy a filléres tételeken huzakodjon. Nagy a konkurencia, egy-egy terméket több ezren árulnak jellemzően, így ha valaki negatív visszajelzést kap, akkor egyből a lista végén végzi, úgy pedig nem fog tudni üzletelni. Általában még reklamációt sem kell indítani hivatalosan, elég egy negatív visszajelzés, és rögtön jön a refund, vagy új terméket küldenek.