Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz mokas_gizi #6 üzenetére

    Ugyan nem közvetlen Alibaba, hanem a szintén általuk Kínában belföldön üzemeltetett Taobao, de itt tényleg komolyan veszik a vásárló elégedettségét. Rengeteg bolt alapból ajánl 7 napos elállási időt (ez inkább a drágább termékekre igaz, mint az elektronikai cikkek), és ha valami gond van, akkor elég egy reklamációt nyitni, az eladó önként fog kárpótolni, visszatéríteni, mert neki fontosabb az, hogy ne dobják ki az egész platformról, mint az, hogy bukik pár dollárt. Nem olyan egyszerű regisztrálni és boltot létrehozni, személyi igazolvánnyal regisztrálják őket, meg egy csomó procedúrán át kell esni, elbírálják, és utána árulhat csak valaki. Ha pedig felépített egy online boltot, jó értékelésekkel, sok eladással, az többet fog érni, minthogy a filléres tételeken huzakodjon. Nagy a konkurencia, egy-egy terméket több ezren árulnak jellemzően, így ha valaki negatív visszajelzést kap, akkor egyből a lista végén végzi, úgy pedig nem fog tudni üzletelni. Általában még reklamációt sem kell indítani hivatalosan, elég egy negatív visszajelzés, és rögtön jön a refund, vagy új terméket küldenek.

Új hozzászólás Aktív témák