- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz mokas_gizi #6 üzenetére
Ugyan nem közvetlen Alibaba, hanem a szintén általuk Kínában belföldön üzemeltetett Taobao, de itt tényleg komolyan veszik a vásárló elégedettségét. Rengeteg bolt alapból ajánl 7 napos elállási időt (ez inkább a drágább termékekre igaz, mint az elektronikai cikkek), és ha valami gond van, akkor elég egy reklamációt nyitni, az eladó önként fog kárpótolni, visszatéríteni, mert neki fontosabb az, hogy ne dobják ki az egész platformról, mint az, hogy bukik pár dollárt. Nem olyan egyszerű regisztrálni és boltot létrehozni, személyi igazolvánnyal regisztrálják őket, meg egy csomó procedúrán át kell esni, elbírálják, és utána árulhat csak valaki. Ha pedig felépített egy online boltot, jó értékelésekkel, sok eladással, az többet fog érni, minthogy a filléres tételeken huzakodjon. Nagy a konkurencia, egy-egy terméket több ezren árulnak jellemzően, így ha valaki negatív visszajelzést kap, akkor egyből a lista végén végzi, úgy pedig nem fog tudni üzletelni. Általában még reklamációt sem kell indítani hivatalosan, elég egy negatív visszajelzés, és rögtön jön a refund, vagy új terméket küldenek.