- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Házimozi belépő szinten
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Fujifilm X
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- RAM topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sTERNI
senior tag
Annyire azért nem repes szívem. Épp a konzolok miatt kaptunk PC-re butított, rém egyszerű komplexitású játékokat. Ha még könnyebb lesz ugyanazt eladni PC-n, amit eredetileg konzolra írtak nem jön ránk jobb világ.
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
sTERNI
senior tag
válasz Dilikutya #11 üzenetére
Nem közvetlenül függ össze, csak azt mondom, ha még ennél is könnyebb lesz a konzolos játékokat PC-re portolni, akkor még több "butított" játékot kapunk.
Példának említeném a quick-time event-eket, azt, hogy 3-4 gombnál többet soha nem kell használni.
Mióta nem a PC az elsődleges célpont fejlesztésnél a játékmenetek leegyszerűsödtek (út megtalálása, fejtörők bonyolultsága, stb.).
A konzolosok jó része éppen azért konzolos, mert nem akar bonyolult dolgokkal foglalkozni : megveszem-bedugom-megy.
Ez egy-az-egyben visszaköszön a játékokban és mivel a konzolos eladások elég jó pénzeket hoznak ezért PC-n már csak átiratokat kapunk. Nem lesznek sem bonyolultabban, sem változatosabbak, ha szerencsénk van egy az egyben megkapjuk amit konzolra fejlesztettek.
Lehet nem egyet érteni a fentiekkel, de pl csak ha megnézzük a Tomb Raider sorozatot.. a legutolsót végig lehet játszani úgy, hogy egy fogantyút nem húzol meg (a kripta-felfedezős részek mind oldalágak).
Lövöldözős játékok már csak cutscene-től cutscene-ig mennek, rettentő lineárisak, stb. stb. stb.Most lehet kövezni.
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
sTERNI
senior tag
Ez tény, de szerintem az elmúlt pár évben volt egy-két jó lépése az iparnak. A steam/gog galaxy/origin (uplay-t kihagynám ) könnyen elérhetővé teszi a játékokat, ezzel kiküszöbölve azt a kifogást, hogy nehéz beszerezni őket.
Az árral még vannak problémák. PC-re az új AAA címek 10-14k tartományban vannak, ami nagyon sokaknak elérhetetlen, legalábbis kis hazánkban biztosan. Mivel az USA-ban és Nyugat Európában nem vágja földhöz a népet ez az árazás szerintem még maradni fog egy darabig.
A másik, hogy mostanában már nem divat demo kiadása. Régen nagyjából tudta az ember, hogy mire költi a pénzét, most már nagy lutri az egész."You travel with fascinating companions, Doctor."
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- Gainward Phoenix RTX3080
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP