- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen alaplapot vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Teszteltük az LG új, OLED paneles gamer monitorát
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Mit értesz butítás alatt? A grafikus API-knak semmi köze a játékmenet összetettségéhez. Ami a konzolok miatt van, az a sok fospermet port PC-n, a Mantle, a Vulkan és a DirectX 12 is azért született meg, hogy ennek vége legyen. Persze hiába minden, amíg előző generációs motorokat foltoznak, amik aztán még csúcsgépen is szarul mennek, lásd. Arkham Knight esete, ami még a megjelenést követően a fejlesztést befejező Rocksteady szerint sem lesz tökéletes már soha.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)