Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Térjünk vissza a régi trükkhöz, amikor a kép nagy részét kitakarta valami konzol/irányítópult?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Dilikutya
félisten
És miért is kéne alapértelmezetté tenni? Nem azért butítják le a szélét, hogy veled kicsesszenek. Választhatsz, hogy így nyersz némi fps-t a szarul írt játékhoz, vagy valamit lejjebb veszel, kikapcsolsz.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Ja, vágom. Ez azért kicsit más, azok pont minőségjavító, és ki/bekapcsolható eljárások, ma már nincs is különbség, tesztekben sem szerepel külön, szerintem a DirectX szabványosította őket. Ennél a csökkentett leképezésnél elvileg nem kéne túl sok különbségnek lenni, mivel meglévő, működő funkciók csökkentéséről van csak szó.
De ebből még továbbra sem következik, hogy kikapcsolhatatlan lenne, az AF, AA sem az, sőt driverben többnyire alkalmazásvezérelt, játékban meg ritkán van bekapcsolva alapból.Felsőkategóriás hardvereken biztos, hogy alapból kikapcsolt állapotú lesz mindig. De ehhez a játéknak is támogatnia kell, mivel ez erősen szoftveres megoldás, ellentétben az AA.vel, AF-el.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
-=RelakS=-
veterán
Ráadásul a rendes AA, ami javítana is a képminőségen mellékhatások nélkül, gyakorlatilag már nincs mai játékokban, csak FXAA, meg hasonló parasztvakítások. Mindez persze a Deferred renderingre fogva. Más kérdés, hogy már az Unreal Tournament 3 is deferred volt, viszont arra még rákényszeríthető egy MSAA, szerintem hibátlan eredménnyel. Régen ettől diavetítés lett, ma a GTX960-nak a szeme nem rebben
DOOM-ban is ha nem a maximum beállítást használom, akkor gyakorlatilag nincs élsimítás, a maximumon viszont a távoli apróságok remeghetnek (pl fénypont megjelenik/eltűnik az egymást követő frame-eken), illetve ha valami mozog egy átlátszó dolog előtt, akkor az átlátszó dolog torzul (Temporal AA mellékhatásai, utóbbi akkor a legszembeötlőbb, mikor Olivia Piers egy üvegfal mögött csinálja a fesztivált)[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya