- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- RAM topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
igaz FullHD-ban, de otthon én is kipróbáltam, milyen az, ha a kép közepe éles, és van egy 2x-es illetve 4x-esen butított rész körülötte. Így nem egy teljes felbontású képet kellene renderelni,hanem csak a 3/16-od részét (1/16-od négyszeresen nagyítva a teljes kép, 1/16-od a kép közepe körüli 2x-esen nagyított kép, még 1/16-od a kép közepe, ami már nincs nagyítva)
Valami különbség van, de leginkább akkor meghatározó, ha váltok a teljes felbontás és a csökkentett között.
VR esetében lehetne kombinálni szemkövetéssel, és így mindig azt renderelni teljes felbontáson, amit a kedves felhasználó éppen néz.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Térjünk vissza a régi trükkhöz, amikor a kép nagy részét kitakarta valami konzol/irányítópult?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Ráadásul a rendes AA, ami javítana is a képminőségen mellékhatások nélkül, gyakorlatilag már nincs mai játékokban, csak FXAA, meg hasonló parasztvakítások. Mindez persze a Deferred renderingre fogva. Más kérdés, hogy már az Unreal Tournament 3 is deferred volt, viszont arra még rákényszeríthető egy MSAA, szerintem hibátlan eredménnyel. Régen ettől diavetítés lett, ma a GTX960-nak a szeme nem rebben
DOOM-ban is ha nem a maximum beállítást használom, akkor gyakorlatilag nincs élsimítás, a maximumon viszont a távoli apróságok remeghetnek (pl fénypont megjelenik/eltűnik az egymást követő frame-eken), illetve ha valami mozog egy átlátszó dolog előtt, akkor az átlátszó dolog torzul (Temporal AA mellékhatásai, utóbbi akkor a legszembeötlőbb, mikor Olivia Piers egy üvegfal mögött csinálja a fesztivált)[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__