Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Nincs ez így jól, de a képeken a minőségromlás kevésbé látványos, mint egy teljes képernyős felbontáscsökkenés vagy minőség lejjebb vétele. Igaz, arányosan a sebességnövekedés is kisebb, de mint lehetőség, ott van. Valószínűleg könnyebb ezt megcsinálni, mint a komplett játékot normálisan megcsinálni. Bár jelen esetben pont egy jól működő játékról van szó.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
És miért is kéne alapértelmezetté tenni? Nem azért butítják le a szélét, hogy veled kicsesszenek. Választhatsz, hogy így nyersz némi fps-t a szarul írt játékhoz, vagy valamit lejjebb veszel, kikapcsolsz.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Mooka-Miki #50 üzenetére
Ez egy baromság. Feltételezem, legfeljebb akkor lesz első indításnál bekapcsolva, ha a szoftver érzékeli, hogy a gép csak így képes futtatni a játékot, de a komolyabb (teljes képernyős felbontás és beállítások csökkentése) butításhoz még erős. Jelenleg is elég jól be tudja magát állítani a legtöbb játék. Kell néha finomhangolni, mert van amikor többet is elbír a gép, meg van, hogy nem kell az a post-process effekt. Nem tartom valószínűnek, hogy kikapcsolhatatlan beállítás legyen. Elvileg nem rossz az, hogy automatán beállítja magát a program, a legtöbb felhasználó úgyse ért még ahhoz se. Jobb, mint egy default high vagy low, mindkettőnél csak becsapva érezné magát, hogy vagy lassú, vagy csúnya.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Mooka-Miki #52 üzenetére
Ez nem ki-hogy-gondolja kérdése. Irreális félelem, hogy kikapcsolhatatlan opció lesz a képernyő széleinek butítása. Akinek meg indokolja a gépe, annak eddig csak a felbontás vagy a minőség állítása volt teljes képernyőn az egyedüli eszköze, ezt finomítja kicsit ez a megoldás. Ha már szar a PC port, érdemesebb először ezt beállítani, mintsem az eddig is meglévő beállításokhoz nyúlni. Nonszensz, értelmetlen, hogy kötelezően bekapcsolva maradjon, akkor is, ha Paks 2-vel futtatod a játékot.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Mooka-Miki #54 üzenetére
Igen, de ezek is mind kapcsolható opciók voltak játékon belül. Ma azért nincsenek a tesztekben külön, mert játékokban már csak az arra érdemes kártyákat tesztelik. Semmi értelme nem lenne egy GTX1010-et vagy RX410-et játékban mérni, mikor az RX460 a játszható 30+ fps szint 1080p-ben. Egész egyszerűen mellőzve van, ami csak 1080p felbontás alatt tud labdába rúgni. Nem tudom egyébként, mennyi ilyen kártya lehet, az IGP-k mellett szerintem az igazi belépő szintű kártya teljesen értelmetlen, mert némelyik erősebb játékra is alkalmas kompromisszumokkal, róluk meg van is teszt. És életszerűség: aki ilyen nagyon alsókategóriás kártyát vesz, aligha fog kínlódni frissen vásárolt AAA címekkel, a warezos bohóckodóknak meg kár kínlódni a teszttel, statisztikailag meg nulla az ilyen kártyával játékot vásárol. De picit elkanyarodtam.
A különbségek régen is abból adódtak, hogy egyes játékok elején zöld logó volt, mert egyébként az ATI-nak mindig is voltak minden tekintetben versenyképes megoldásai a közép- és felsőkategóriában is, sőt olykor el is húztak, vagy szorosan párban voltak, mint a jól sikerült 9700/9500, 9800/9600 idejében, az X800 meg verte a Geforce 5000-es szériát, bár ehhez a zöldek is hozzájárultak.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Ja, vágom. Ez azért kicsit más, azok pont minőségjavító, és ki/bekapcsolható eljárások, ma már nincs is különbség, tesztekben sem szerepel külön, szerintem a DirectX szabványosította őket. Ennél a csökkentett leképezésnél elvileg nem kéne túl sok különbségnek lenni, mivel meglévő, működő funkciók csökkentéséről van csak szó.
De ebből még továbbra sem következik, hogy kikapcsolhatatlan lenne, az AF, AA sem az, sőt driverben többnyire alkalmazásvezérelt, játékban meg ritkán van bekapcsolva alapból.Felsőkategóriás hardvereken biztos, hogy alapból kikapcsolt állapotú lesz mindig. De ehhez a játéknak is támogatnia kell, mivel ez erősen szoftveres megoldás, ellentétben az AA.vel, AF-el.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)