Hirdetés

2019. augusztus 25., vasárnap

Hozzászólások

(#1) #65193216


#65193216
(törölt tag)

szerintem ez királyság, simán használnám agresszívon is, ha annyi kéne a 60fps-hez.

(#2) AxBattler


AxBattler
(nagyúr)

Nem is rossz elképzelés.

.............................. "Cable management is for the weak!" ................................

(#3) ONEFREE


ONEFREE
(aktív tag)

Egy FPS játéknál ennek opciónak kell lennie a jövőben. Hatalmas feature! 🙌

[ Szerkesztve ]

(#4) Kopi31415


Kopi31415
(félisten)

21:9 monitorok esetén pláne értelmes.

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec

(#5) Fred23 válasza #65193216 (#1) üzenetére


Fred23
(veterán)

Én is így vagyok vele. Játék közben alig venném észre a képminőség csökkenését, viszont az extra fps-t azt nagyon élvezném.

Jó ötlet volt ez az NVIDIA-tól!

(#6) Watchdog


Watchdog
(tag)

Nyílt tekintet, egyenes szemtengely, csak semmi sandaság!!! :U

[ Szerkesztve ]

(#7) schwartz


schwartz
(addikt)

Lassan eljutunk oda, hogy a monitor szeleitol kb. 20"-re az NV, (lekepezes helyett) TWIMTBP logot meg reklamokat fog pakolni. ;] Majd a fanok tapsolnak nagy boszen, hogy hatalmas feature, igy mar megvan a 60FPS... ;]

[ Szerkesztve ]

(#8) xmaas


xmaas
(őstag)

Parasztvakitas meg hulyites a kobon a fanok meg tapsikalnak mekkora innovacio mar hogy lerontjak a minoseget a kep szelein .
Ennyi erovel vegyek le teljesen a felbontast meg mindent ha mar csak a FPS a lenyeg jatszunk palcika emberekkel azt birni fogja valoszinuleg a gep ,mire dolgozni rajta es megtanulni programozni hogy ne optimalizalatlan hulladekot rofogjunk ki a piacra jo dragan ,eleg lerontani a minoseget azt had szoljon a paraszt ugyse veszi eszre hogy itt bibi teccik lenni nem csak hulye de meg felig vak is :N

(#9) Mooka-Miki


Mooka-Miki
(aktív tag)

Nem tudom... Monitor nézésnél a kép széle ritkán esik egybe a látótér szélével, mivel hogy a monitor ritkán tölti ki az egész látóterünket ugye. Szóval itt ez nem ugyan az mint VR esetében. Én pl az otthoni setup-omnál valószínűleg észrevenném az eltérést.

(#10) FLATRONW


FLATRONW
(őstag)
LOGOUT blog

Szerintem teljesen rendben van ez.
Mivel kikapcsolható, ezért úgy kell felfogni mint egy sima minőségi beállítást, ami több mozgásteret ad a játék finomhangolására. Jobb megoldás, mint a más játékokban alkalmazott módszer, ahol a teljes képkockát számoltatják alacsonyabb felbontáson.

(#11) big-J


big-J
(őstag)

Na ez egy olyan baromság, hogy ha ápr 1-én látom azt hiszem vicc. Szar 2x" monitoroknak is csak a belső 10"-ját látni értelmesen?
Úgy látszik az nvidia eképp próbálja ledolgozni nagyobb felbontásbeli hátrányait, hogy csökkenti a felbontást. :D

(#12) trufa12


trufa12
(addikt)

Akkor azért volt homály a kép :) mert bekapcsoltam.. :D köszi a cikket .

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#13) Kotomicuki


Kotomicuki
(senior tag)

De az nv eddig a képminőség-rongálásról és az ellenfél hardverének tudatos ellehetetlenítéséről volt híres...
Ez most mitől hír, mi változott?
Legalizálták és fícsőrként árulják tovább az eddig is meglévő, sunyi tevékenységüket?

Armand's such a fool. He says the place has "culture", but have You seen so much as one Gucci bag? No. None! I want civilization and I want it now! ("Lora")

(#14) menpee


menpee
(aktív tag)

Ez ingyenes feature lesz a jövőben vagy fizetős?

,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell

(#15) Peat;)


Peat;)
(veterán)

Ennek max akkor lenne értelme ha olyan játékok jönnének ahol nagy szükség van a sebességre mert olyan a grafikai terheltsége a kártyáknak.

Én sem AMD sem NVIDIA fronton nem tudok ilyen játékról.

Amikkel problémák vannak azokkal nem a grafikai színvonal okozta túlzott teher a probléma, hanem a gány fejlesztői munka.

Ráadásul van ennél sokkal kevésbé látványos dolog amivel lehet sebességet nyerni. Általában a shadow opció az amit én erőszeretettel állítottam a 960-as kártyámnál és fogok majd nyilván idővel a mostani 1060-asnál. Általánosságban mozgás közben a medium és ultra shadow beállítás között a játékokban semmi differencia nem fedezhető fel, de még álló képeken is nehezen...a sebesség meg előfordul hogy ettől az egy opciótól hasonló mértékű mint ettől az új fícsőrtől. Ehhez jönnek pluszba még azok a beállítások amik játéka válogatja hogy a medium/high/max között van-e érdemi különbség, mert sebességben általában van...

[ Szerkesztve ]

(#16) Derivel


Derivel
(tag)

Szerintem ez egy jó ötlet. A gyors kompetitív játékoknál mindig csak középre nézünk, nem a tájra vagyunk kíváncsiak, és ezeknél jön a legjobban a teljesítménynövelés. Viszont minden játékhoz külön kellene ezt egyedileg megcsinálni, hogy pl. belső nézetnél a fegyverünk részletessége ne romoljon, ha túlnyúlik a "határon". Ezért a fejlesztők bevonása kell hozzá.

Persze nem mindegyik játéknál jó dolog ez. Pl. egy GTA 5-nél nem örülnének neki.
Nem árt senkinek, ha egy ilyen opciót adnak. Viszont lesznek olyanok, akiknek ez jól fog jönni.

[ Szerkesztve ]

(#17) Csaber válasza Derivel (#16) üzenetére


Csaber
(senior tag)

Az autós szimulátorknál ezt alkalmazni pl badarság nem látod jól akit előzől és vagy aki előz . .. biztos van olyan játék ahol ez megoldás lehet a karcsú fps-re, de többnyire zavaró ez a megoldás .

(#18) Kopi31415 válasza Peat;) (#15) üzenetére


Kopi31415
(félisten)

Batman?

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec

(#19) atok666 válasza Csaber (#17) üzenetére


atok666
(őstag)

Az azert megvan ugye, hogy nem masfelszer masfel centis pixelek lesznek a kepszeleken...

Atok

(#20) s4hu|SyD^


s4hu|SyD^
(őstag)

Ha ez egy szoftveresen beépített, ingyenes dolog lesz nincs ezzel semmi baj. Ki is lehet azt kapcsolni. Kompetitív játékoknál meg amúgy sem játszik az ember max grafikán, én legalábbis sosem úgy toltam. Azért, aki nagyobb felbontáson akar játszani pl. az a 4k ott nem árt az a pár százalék gyorsulás és bizony a fókusz a monitor közepén van, grafika romlására meg szinte elenyésző a különbség. Meg ha pont az a pár százalék kéne, hogy egy játék játszható legyen és nem akar az ember új videókártyát venni még mindig ott van ez az opció, aki akarja él vele, elfér a menüben. Szerintem az elgondolás egyáltalán nem hülyeség, kíváncsi vagyok mikorra lesz ebből valami.
Amúgy grafikai finomhangolással is rengeteg gyorsulást el lehet érni, ahogy írták sokszor ultra, high és medium között elenyészőek a különbségek. Nem beszélve a ma divatos élsimításokról és a fényekről/tükröződésekről, az árnyékok meg mindig is gép gyilkosok voltak. Persze igen, az sem árt ha egy játékot jól írnak meg PC-re vagy akármilyen platformra.

"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"

(#21) MongolZ


MongolZ
(addikt)

Durván meglepődtem, hogy ennyi embernek tetszik ez a szerintem katasztrófális fícsőr. Ez egyszerűen nevetséges. Kompetitív játékoknál jól jön??? Ja, pont azoknál szoktak az emberek eleve alacsony felbontással játszani, de legyen Full HD, na ezt még tovább rontani...
Vagy a HUD-ot ezek után csak gyengébb minőségben lehet majd élvezni? Ne röhögtessenek már...

(#22) shteer


shteer
(félisten)

Surroundnál is alkalmazható?

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#23) atok666 válasza MongolZ (#21) üzenetére


atok666
(őstag)

Probaltad?

Atok

(#24) Scholes9 válasza atok666 (#23) üzenetére


Scholes9
(nagyúr)

Én kipróbálnám, ha nyernék a lottón, amúgy hidegen hagy :D

(#25) kovsol


kovsol
(félisten)

Belerakhatnák úgy a driverbe, mint a DSR -t.

May the Force be with you - facebook.com/KovsolPhoto

(#26) Raysen623


Raysen623
(addikt)

A problémám ezzel a következő lesz: az összes játéktesztet kidobhatjuk a pics@ba, mivel egyértelmű lesz a legalizált "csalás" zöld oldalról bekapcsolt állapotban. Ha kikapcsolható lesz és pedig az lesz, akkor viszont ugyanúgy lehet tesztelni mint eddig, de ugye nem tudhatjuk hol vannak még ilyen furmányos trükkök beépítve amivel előnyt generál egyik vagy másik gyártó. (Ez persze csak gyanú, de ugye a kétkedés jogát illik megadni bárkinek.)
Nekem olybá tűnik az egyik jóval ravaszabb mint a másik és totális térnyerést akar elérni a VGA piacon, csak éppen az nem esik le neki, hogy így nem lesz piac.
Jelen állapotokat csak és kizárólag nyílt kártyákkal lehet felszámolni, mert engem nem érdekel a smooth érzés ha éppen a grafika felét le sem számolja vagy ki sem rakja a monitorra. Márpedig ez egy multiplayernél gáz.
Legyen egy közös keretrendszer, ahol meg van határozva milyen elvek mentén kell működnie egy VGA-nak és ne trükközzenek nekem egyik oldalról sem. Ehhez ugyanis nem kell FHD meg 4K-sem. Ne ilyen áron érjük már el a folyamatos futtatást, amikor azzal hitegetnek minket milyen erős a PC oldali hardver....hát lóf@szt. :W A nem kis összegű kifizetett pénzért cserébe pedig ne így akarják nekem eladni a terméket.

(#27) Abu85 válasza kovsol (#25) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ezt nem lehet. Játékonként kell támogatást írni rá.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#28) Komplikato válasza MongolZ (#21) üzenetére


Komplikato
(veterán)

Jobban átgondolva, hogy jön ide ide a HUD? Már a Battlefield 3-nál is független volt a rendering felbontásától.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#29) kovsol válasza Abu85 (#27) üzenetére


kovsol
(félisten)

Akkor nem sok játékban lesz ilyen. Pedig csinálhatnának driverbe profilt játékokhoz aztán jólvan. Fejlesztők max akkor raknak ilyent bele ha az NV majd jól lefizeti őket.

May the Force be with you - facebook.com/KovsolPhoto

(#30) Derivel


Derivel
(tag)

#21: Miért lenne ez katasztrófa? Én például a Titanfall vagy a BF1 játszása közben egyszer sem néztem a képernyő szélét. Akinek nincs meg a 60fps, annak ez a feature jól jöhet. De úgy kell megcsinálni, hogy a HUD és az előtérben lévő tárgyra (a fegyvered vagy a saját karaktered) ne legyen hatással.
Amúgy is, ha nem tetszik, akkor nem kell bekapcsolni.

#26: "nem tudhatjuk hol vannak még ilyen furmányos trükkök beépítve amivel előnyt generál egyik vagy másik gyártó"
Ezt hívják driveres optimalizációnak. Szerinted ez rossz dolog? Én úgy vagyok vele, hogy ha nem veszem észre a különbséget, akkor csak örülök neki.

(#31) FLATRONW válasza Raysen623 (#26) üzenetére


FLATRONW
(őstag)
LOGOUT blog

Sajnos ez a korszak már elérkezett. Néhány játék már beállítástól függetlenül változtatja a felbontást és a textura minőséget, attól függően, hogy belefér e a vram-ba. Ezek a játékok már szerintem sem hitelesek teszt szempontjából, mert két kártya azonos fps-t adhat eltérő minőség mellett.

(#32) ledgeri


ledgeri
(veterán)

Ez nem teljesítmény növelés, mint ahogy a cikkben áll, mert ilyen alapon egy UHD-n fullHD-t 60 fps-sel számoló kártya jobb teljesítményű lesz, mint az UHD-n UHD-t 30vcal futtató kártya--- miközben azért az 4x felbontás...

szeksziboj -nálam van egy pirospontod! Keresek Sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest)

(#33) atok666 válasza Raysen623 (#26) üzenetére


atok666
(őstag)

...Legyen egy közös keretrendszer, ahol meg van határozva milyen elvek mentén kell működnie egy VGA-nak és ne trükközzenek nekem egyik oldalról sem...

Miert is? Ha bevetnek vmi trukkot, amitol gyorsul a jatek, mikozben te - szinte - semmi valtozast nem veszel eszre a magasabb fps-en kivul, akkor mi ezzel a gond?
Ha akarod kikapcsolod a featuret es jatszol alacsonyabb famerateval - a te dontesed.

Atok

(#34) b.


b.
(nagyúr)

Szerintem ez egy baromi jó funkció. 20-30% sebességnövekedés azért tetemes, amit el lehet érni vele. Ez főleg gyengébb kártyákkal játszó emberkéknek lehet előnyös, nem pedig annak, akinek mindegy , hogy 150 vagy 180 fps van meg.
Érdekes módon azért a piros fanok kárognak itt, elnézve a kommenteket. Ez egy ficsőr, ami gondlom kikapcsolható, ha a játékkészítők beépítik, semmi veszteni való nincs ebben, csak nyerhet vele az, akinek számít a játszhatóság elérésében az a 20-30 % plusz.
Egyénként elnézve a képeket, simán vállalható.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#35) -=RelakS=-


-=RelakS=-
(addikt)

igaz FullHD-ban, de otthon én is kipróbáltam, milyen az, ha a kép közepe éles, és van egy 2x-es illetve 4x-esen butított rész körülötte. Így nem egy teljes felbontású képet kellene renderelni,hanem csak a 3/16-od részét (1/16-od négyszeresen nagyítva a teljes kép, 1/16-od a kép közepe körüli 2x-esen nagyított kép, még 1/16-od a kép közepe, ami már nincs nagyítva)
Valami különbség van, de leginkább akkor meghatározó, ha váltok a teljes felbontás és a csökkentett között.
VR esetében lehetne kombinálni szemkövetéssel, és így mindig azt renderelni teljes felbontáson, amit a kedves felhasználó éppen néz.

A felhasználói felület olyan, mint egy vicc. Ha el kell magyarázni, akkor rossz!

(#36) flexxx2


flexxx2
(senior tag)

Itt is van pár csökkentett módban futó tag, aki nem gondol bele. Szerintem ez hasznos dolog, és az AMD is rá fog harapni, akkor majd tapsolhatnak a fanok ott is. 27"os monitoron jó is lehet, ha már öregszik a VGA akkor fogom is használni. Persze kis monitoron zavaró mert belátod a széleket is.

(#37) Abu85 válasza kovsol (#29) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ezt a motorba kell implementálni. Egy driveres profil életképtelen.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#38) Vertic


Vertic
(aktív tag)

Én ezt a VR-ban tartom igazán életképesnek, ahol esetleg egybe lehet kötni szemkövetéssel is (már többen vannak, akik ezzel kísérleteznek), és akkor nem egy fix terület az, ami éles, hanem mindig az, ahova néz az ember - és ez szerintem is nagyon üdvözlendő terület, nagyban megkönnyíti majd a felbontás durva növelését VR-ban, ha lesz belőle valami. Monitornál ez sokkal nehezebben lenne kivitelezhető, mert az ember feje is mozog a kijelzőhöz képest, így sokkal nehezebb kiszámolni, hogy hova néz pontosan.
Szóval maga a technológia nem hülyeség, de sima monitoros felhasználása erősen kérdéses. Nyilván látnom kéne a gyakorlatban, hogy ítéletet tudjak mondani.

'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''

(#39) flexxx2 válasza Vertic (#38) üzenetére


flexxx2
(senior tag)

Monitoron is, ha valamit tényleg meg akarsz nézni akkor középre igazítod, arra amire fókuszálsz. 1 eset lehet, amikor probléma lehet, ha nem mozgatod az egeret, mert valamit figyelsz középen (pl embereket), de a szélek felől is jöhetnek, viszont akkor is "félszemmel nézed" a széleket, és a mozgást érzékeled kisebb részletességgel is.

(#40) MongolZ válasza flexxx2 (#39) üzenetére


MongolZ
(addikt)

Jó, akkor inkább takarjuk le egy fekete csíkkal a nem középen lévő dolgokat, akkor még több lesz az FPS.

(#41) -=RelakS=- válasza MongolZ (#40) üzenetére


-=RelakS=-
(addikt)

Térjünk vissza a régi trükkhöz, amikor a kép nagy részét kitakarta valami konzol/irányítópult? :)

A felhasználói felület olyan, mint egy vicc. Ha el kell magyarázni, akkor rossz!

(#42) flexxx2 válasza MongolZ (#40) üzenetére


flexxx2
(senior tag)

Ok, akkor én itt befejeztem ezt a témát

(#43) Memora


Memora
(senior tag)

Akkor ezek szerint a két "Master Race" VR headset is kb: a PS VR felbontásán fog futni? ;]

''Valahányszor valaki igazat ad nekem, mindig úgy érzem, hogy nincs igazam'' Oscar Wilde

(#44) Dilikutya válasza schwartz (#7) üzenetére


Dilikutya
(nagyúr)

Nincs ez így jól, de a képeken a minőségromlás kevésbé látványos, mint egy teljes képernyős felbontáscsökkenés vagy minőség lejjebb vétele. Igaz, arányosan a sebességnövekedés is kisebb, de mint lehetőség, ott van. Valószínűleg könnyebb ezt megcsinálni, mint a komplett játékot normálisan megcsinálni. Bár jelen esetben pont egy jól működő játékról van szó.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#45) MongolZ válasza flexxx2 (#42) üzenetére


MongolZ
(addikt)

Attól, hogy neked nincs igényed a nem középen megjelenő grafikai elemek minőségére, attól még másnak van. Egy VR szemüvegben még megértem, ahol követhető az emberi szem. De monitornál miért is? Mindig csak középre néz az ember??? Ugyanmár...

(#46) Dilikutya válasza MongolZ (#45) üzenetére


Dilikutya
(nagyúr)

Az a szép a ki/bekapcsolható dolgokban, hogy ki/bekapcsolhatod azokat.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#47) .LnB


.LnB
(félisten)
LOGOUT blog

[link] Videós elemzés formájában ez a feature.

Homo Ludens

(#48) MongolZ válasza Dilikutya (#46) üzenetére


MongolZ
(addikt)

Ja, most még kapcsolgatható...

(#49) Dilikutya válasza MongolZ (#48) üzenetére


Dilikutya
(nagyúr)

És miért is kéne alapértelmezetté tenni? Nem azért butítják le a szélét, hogy veled kicsesszenek. Választhatsz, hogy így nyersz némi fps-t a szarul írt játékhoz, vagy valamit lejjebb veszel, kikapcsolsz.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#50) Mooka-Miki válasza Dilikutya (#49) üzenetére


Mooka-Miki
(aktív tag)

Fórumtárs arra gondol amire én is: alapból mikor feltelepíted a játékot be lesz kapcsolva. Több cikk is volt már arról, hogy az emberek NAGYON NAGY része be sem lép a beállítások menübe. Utána leszűrik tanulságként, hogy az emberek szeretik ezt a fícsőrt, miért ne legyen alapértelmezetten a motor része és kész.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.