Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz #16939776 #1 üzenetére

    Kell vele dolgozni a fejlesztőknek.Abu irta előző topikba hogy Microsoft szerintmég legalább 8 év mire lesz olyan hardver ami kiszámolja az egész jelenetet trükközés nélkül.Addig lesz vele meló bőven, véges számítási kapacitás miatt trükközni kell(Gondolom 4 év múlva el szeretnék kezdeni használni gyakorlatba is). Szóval nem csak nekünk drága, nekik is az. ;]

    Abu85:
    Mindenképpen extra fejlesztési költség lesz, mert szükség lesz ugyanannak az effektnek a raszterizáción keresztül működő verziójára. Akkor lesz kedvezőbb a költségek tekintetében, amikor már a raszterizációs fallback nem kell, de ez a Microsoft becslése szerint is minimum 8 év.
    A közeljövőben még az is problémát fog okozni, hogy DirectX 12-höz van kötve, amire nagyon sok motor csak most kezd átállni. Ráadásul a jó sebességhez tényleg át kell írni a motort, vagyis egy opcionális DirectX 11-es leképező innentől nagyon magas költséggé válik (ettől valószínűleg búcsúzni fognak a fejlesztők, mert túlzott költség lenne fenntartani). Tehát az elején ez semmiképpen sem lesz ingyen ebéd.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák