Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Cobra. #17 üzenetére

    Ezek az akkuk 4 cellásak, 15 volt körül adnak le és 1400 mAh-sak, amiből 20 wattóra körüli energiahordozás jön ki. Ezen a versenykörön átlagosan 20 amper körül vettek fel a gépek, amiből az jön ki, hogy átlagban 300 watt volt a teljesítményük. Ahhoz, hogy a 300 wattot evő gépet egy óráig hajtani tudd 300 wattórás akku kellene, de a 20 wattórás ennek csak az egy tizenötöde, tehát 4 percet bír verseny tempóban.

    Még egy gyors kiló/lóerő számolás. Az alap versenyquadrokopterek akkuval fél kiló körül (de inkább alatt szoktak lenni) a 0,3 kilowatt az átlagos teljesítmény, de csúcson tudnak 15 V x 60 A-t (és még többet) is ami már 0,9 kilowatt vagyis 1,2 lóerő. Így kvázi minden kilóra jut úgy 2,5 lóerő. És akkor még csak négycellás akkukról beszéltünk, neki lehet menni a témának hatcellással is, ami reálban majdnem másfélszeres szorzót ad a teljesítmény/súly arányba. Na, az olyan gépeknek akkora a gyorsulása, hogy kvázi teleportálnak :)

    Itt egy ilyen hatcellás freestyle videó a dubaji versenyről. Érdemes hanggal nézni, akkor lehet csak követni, hogy mikor "húzott rá a gázra" a pilóta.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák