Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz Silenzio #5 üzenetére

    "Sekélyes parafaktor, ocsmány linearitás, kevés stratégiázási lehetőség. Az a RE, amiben meg kell tervezned a következő lépéseidet."

    A RE sose volt egy parás széria, talán az elsőben volt ilyesmi nyomokban felfedezhető. Max egy-két kis jump scare volt, de azon is inkább nevetett az ember és nem lettek tőle rémálmai. Az igazi parafaktor az a Silent Hill, Undying (első fele), System Shock, White Day és társai voltak akkoriban is.

    A linearitás dolgot sem értem. Az összes RE játék csőlineáris. Pontosan ki van találva, mikor hova mész, mit veszel fel, milyen sorrendben oldod meg a puzzle-ket, stb. Az csak illúzió, hogy pl. a 2-ben van egy nagy bejárható RPD, mert úgyis minden egyes végigjátszásnál tök ugyanazon az útvonalon mész, mert más merre nem lehet. Max ki lehet hagyni dolgokat. De először fixen az East Wingbe kell menni megnézni a cutscenet, nem mehetsz előtte a West Wingbe.

    Stratégiázási lehetőség is kb. annyi van az egész szériában, hogy választhatsz, hogy leállsz lövöldözni vagy elfutsz a zombik mellett. Az egyetlen limitáció, hogy szűkös az inventory, de ez is csak annyit változtat a dolgokon, hogy mondjuk a magnumot csak a bossra veszed ki a ládából.

Új hozzászólás Aktív témák