Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Teszla_ #15 üzenetére

    Én nem foglalkozom a kereskedővel, mert kamuznak. Neki nem az az érdeke, hogy Te jól járj ennyi. Nincs ilyen, hogy boltja válogatja, van egy Garancia levél, amit nem a kereskedő ad ki, hanem az Acer Magyarország, így, hogy a "jóindulatú " kereskedő mit zörög éppen, azzal az Acer nem foglalkozik. Az Acernek vannak szervizpartnerei, és azok végzik a munkát, de egy jó magyar kereskedő nagy eséllyel nem teheti meg.

    Én beszéltem az acerrel, és az ecco-val is.

    Szóval ilyen nincs, amit te írsz, ez max a magyar emberek régi berögződése.

    (#16) stratova :

    Ubuntu 11.04, VLC, Firefox.

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Teszla_ #21 üzenetére

    Én meg Ilyen boltban voltam szervizes 4 évig PC 2 évig Notebook szervizben. És nem az van, amit a kereskedő, hanem az amit a gyártó Magyarországi képviselete, vagy hivatalos márkaszervize mond.

    Amiket te leírtál az itt nem hangzott, el mi az, hogy ne vegyenek semmit, de ott fogja megvenni, ahol tudja, de itt nem a megvételről van szó, hanem arról, hogy utána mit csinál a géppel. Azaz ha Az Acer állít valamit az úgy van. Mivel joga van hozzá, ezért ezt megteheti ennyi.

    És ez a bolt is olyan, ahol vettem a gépet. Egyrészt hozzáértő ember cserélte az alkatrészt, másrészt ennyi erővel minden egyes boltban vásárolt alkatrészhez (nem csak ACER netbook alkatrészre értem) be kéne vinni a gépet, hogy ők cseréljék ki, mert ha Te otthon cseréled ki, már nincs rá garancia. Legalábbis én ezt vettem ki abból, amit írtál. Én még nem láttam olyan boltot, amelyik ezt mondta volna.

    Nagyon jól értetted, pontosan így van, ezt mondja az Acer.

    Azt meg sose fogják észrevenni, hogy valaki alkatrészt cserélt a gépben. A régi memóriát megtartottam, mert fillérekért nem fogom eladni. Ha meg valami gond lenne a géppel, egyszerűen visszateszem a 4 gigás helyére.

    Szerinted nem, de a szerviz 1 másodperc alatt mondom meg, hogy hozzányúltál-e a géphez vagy nem. Szóval erről ennyit. És ha így lenne, akkor mindenki hibás lesz csak aki hozzányúlt az nem. Igaz?

    A garancialevelet meg gondolom csak akkor adja az ACER, ha tőlük rendeled a gépet. Mert nekem "érdekes módon" a bolt adta a garancialevelet... mint ahogy eddig is, minden alkatrészhez az aktuális bolt adta.

    Értem én, csak a garancialevelet, akkor kell a készülékhez adni, mikor eladják azt, de a Magyarországon érvényben lévő jogszabályok azt állítják, hogy ehhez joga van a gyártónak ennyi. Az pedig, hogy ki mit mond senkit nem érdekel. Persze, ha a bolt Acer partner, akkor nagy eséllyel bele is gyúlhat, de ha nem, akkor nem. Csak azt ne mond, hogy az összes bolt az.

    No offense, de nem értettem egyet azzal, amiket írtál :R

    [link]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • Krike

    aktív tag

    válasz Teszla_ #21 üzenetére

    Akkor szépen, sorjában :)

    A netbookokban az Acer-nél általában megáll az a dolog, hogy a hivatalos szervízben cseréltesd a memóriát, mert csak akkor marad a garancia. A 722-es esetében ez azért nem áll fenn, mivel az alján elhelyezett takarófedél eltávolítása után a memóriamodul cserélhető, ellentétben a többi netbook modellel.

    A kereskedések mindig érdekes megítélés alá esnek, a lényeg, ha Én bemegyek egy ilyenbe, a vásárlás előtt többször teszem, mert fontos, hogy bizalmi kapcsolat alakuljon ki a vevő, és az eladó között szerintem. Mondom ezt úgy, hogy márkaboltban értékesítek notebookokat. A vásárlónak úgy kell távoznia az üzletből, akár vett valamit, akár nem, hogy Ő volt a középpontban, és megkapta azt, amit szeretett volna.

    Hidd el, észre fogják venni, ha bármi cserélve lett a gépben :)

    Acer termék esetén csak hivatalos Acer garancialevelet kaphatsz, a többiért max. a bolt vállalhatja a felelőséget. Az Aceres garancialeveleken ott van "gyárilag" az cég garanciavállalása, és a szerviz is csak ezt fogadja el. Mert ugye egyetlen gyártótól sem rendelhetsz közvetlenül, csak a disztribútorain keresztül, és ha kiskereskedelemben vásárolsz, akkor még bejön egy lépcsőfok.

    üdv

    Krike

    A lélek Isten üzlete, enyém az Ember

  • Peak

    addikt

    válasz Teszla_ #36 üzenetére

    a probléma nem az acerrel van, hanem a magyar törvényekkel.

    a törvények úgy rendelkeznek, hogy szerződéstől elállás esetén a készüléket teljes egészében kell visszaszolgáltatnia az eladónak, cserébe visszakapja a vételárat ami a számlán szerepel.

    ugye mondanom sem kell, hogy ha nem az eredeti alkatrészek vannak a készülékben, akkor az már nem a készülék teljes egésze, nem a vásárlás kori állapot, amire a szerződés (számla, vásárlás) és a vételár szól.

    ergo az alkatrész megtartásáért NEM a gyártók a felelősek, hanem áttételesen a magyar kereskedelmi és végfelhasználói törvények.

    ezen tessék elgondolkodni!

    ki fogja vállalni ilyen esetre a felelőséget?
    errő rohadtul nem beszél egyik emlitett csodacég, egyedül az Acer volt olyan tökös, hogy mindezt normálisan, érthetően a felhasználók érdekében publikáltatta a PH! blogon.
    ez egy egyszerű gesztus, egy figyelmeztetés a felhasználók részére, amelyből alkalom adtán komoly bonyodalmak kerekedhetnek.

    tessék tudomásul venni, hogy mindez a FAIR játék fényében van!

    Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

Új hozzászólás Aktív témák