- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gejala
őstag
Csak azért van még ennyi játékos, mert időközben az MMO-k Facebookja lett a játék. Az emberek nagy része szerintem alapból nem is játszana más játékkal, ha ez nem lenne, csak az ismerősök miatt van ott.
Pont ezen okból fog dominószerűen összeomlani a játékosszám majd egyszer. Ha a barátok fele otthagyja, ő is lelép, mert maga a játék már marhára nem érdekel senkit. -
gejala
őstag
Nem a játék érdekli őket, hanem az ott lévő ismerősök.
Nem azért logolnak be, mert questelni akarnak meg bosst ölni vagy pvpzni, hanem mert a haverok is be vannak logolva és együtt tolnak valamit. De igazából tök mindegy nekik, hogy mit. És erre a célra bármelyik másik MMO is megfelelne, csak ott nincsenek haverok.Azért írtam a Facebook összehasonlítást. Facebookon sem azért vannak fent az emberek, mert annyira nagyon jó az oldal / jobb, mint bármi más, hanem mert mindenki más is ott van. Ha valakinek minden ismerőse lelépne Facebookról, vajon ő használná továbbra is?
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
Az MMORPG műfaj már évekkel ezelőtt meghalt. Először a MOBA ütött rajta nagyot, aztán meg a Battle Royale verte be az utolsó szöget a koporsóba. Ma már senki nem vállalna be egy AAA MMORPG-t. Itt nyugaton talán az ArcheAge/Elder Scrolls/Wildstar trió volt az utolsó, ahol nagy volt az érdeklődés. Utána zuhanás a szakadékba. Ja meg a Black Desert, de az már a vicc kategória volt.
WoW-tól azért nem tudnak elszipkázni játékosokat, mert alapból senki nem akar új MMO-ba fogni. Ott van a több éves karaktere, az összes ismerőse, mindene. Ha otthagyják a WoW-ot és más online játékba mennek, az valami Battle Royale lesz manapság.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
Az MMORPG-k addig volt jók, amíg rétegműfaj volt. Aztán olyan 2007-2008 környékén elkezdtek tömegek játszani vele és onnantól kezdve minden fejlesztő eladta volna az anyját is +1000 játékosért. Aztán már nem az volt a cél, hogy a meglévő játékosok igényeit minél jobban kiszolgálják, hanem hogy olyanok is csatlakozzanak, akiknek ez korábban eszébe sem jutott volna.
A cash shopok sem segítettek a dolgon. Eleinte még csak annyit tudtak, hogy kevesebbet kellett grindolni, de aztán eljutottunk oda, hogy azért fizetsz, hogy grindolhass még többet a semmiért. Lásd Black Desert.
De azért nem csak a kiadókat lehet hibáztatni. A játékosok is sokat tettek azért, hogy élvezhetetlenek legyenek a mai játékok. Az Everquest vagy Anarchy Online idejében közel sem ment ennyire a trollkodás, csalás meg társaik, mint most. Akkoriban jóval élvezetesebb közösségek alakultak ki. És nem csak azért, mert kisebbek voltak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)