Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Uzi74

    senior tag

    válasz pilóta #60 üzenetére

    @pilóta
    Egyeztettek az EU-ban, hivatalosan a Type 2 es annak bővítése a CCS a hivatalos töltőcsatlakozók. (az autón ez 1 aljzat, csak AC esetén nem az összes tű van használva.
    Kicsit későn született a döntés, ezért van a Tesla supercharges szabvány, Chademo meg Ázsia..
    Azért már van 2x4 Ionity töltőállomás 150 KW-al Magyarországon is. Az i-pace ezeken az oszlopokon az ígért 100 Kwh-t nem hozza, csak 84-et max a tesztek szerint (lehet majd jön valami update)

    A 2020-es modellévtől az AC töltés több fázisos lesz állítólag (a januári gyártástól).

    @noPublicFG: Az I-pace nagyon is megvehető, 3-5 hónapon belül a tied ha rendelsz... Leasingelve jelenleg olcsóbb mint a Tesla 3-nál is (a német ajánlatokat nézve).....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák