- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RandomName
aktív tag
Jelenleg nincs olyan, hogy globálisan olcsóbb lesz valami. Minden cég a részvényeseit akarja kiszolgálni, és emiatt minden termék ami adott árosztályba tartozik, az generációról, generációra drágább lesz. Itt a fórumon visszanézheted adott telefongyártók árazását. A különböző topicokban láthatod a videókártya, pc alkatrész, mosógép, porszívó, stb árváltozásait. Neked pont az autó esett ki abból a halmazból amelyet követsz.... Igen, ott is ugyanúgy növekedtek az árak, de ha nem figyeled, akkor hasbaakaszt, hogy x év alatt semmit nem kapsz ugyanazért a pénzért....
Érdekes lett amúgy ma az autóvásárlás.
Vannak akik használatra vesznek autót, és nem érdekli őket semmi ami a világban történik. Meg vannak azok, akik befektetésként élik meg az autóvásárlást, és már azért nem vesznek új benzin-dízel autót, mert azt érzik, hogy ahogy közeledik a 2030-as belsőégésű motorral szerelt autók értékesítésének leállítása, úgy fog elértéktelenedni a befektetésük. De az ő hozzáállásuk miatt, és a fenti okok miatt a belsőégésű motorral szerelt autók gyártása is egyre drágább, mert ugyanazt a gépsort kevesebb gyártmány mellett kell üzemeltetni.
Illetve elindult egy olyan szabályozási folyamat ami az önvezetésre készíti fel az autókat. Ha akarod, ha nem benne lesz. Egyik első példa volt a nappali menetfény, majd jött a sávtartó, a dugóban araszoló, a vészfék asszisztens, és társai.... Ezek sok esetben benne vannak minden autóban, és attól függően, hogy mennyit fizetsz, aktiválják a funkciókat. De ezt a hardvert te is kifizeted akkor is ha nem tudod használni a hozzá kapcsolódó funkciókat.Ráadásul ezt súlyozza az autógyártókat sújtó chiphiány, a COVID, stb....
Szóval összetett a dolog. Viszont szeretném megjegyezni, hogy ez az évek alatt leszűrt magánvéleményem.
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001
-
RandomName
aktív tag
"A kapitalizmust, a gazdaságot kellene teljesen új alapokra helyezni a haszonelvűségről (mert a valódi haszon =/= a pénzzel), valamint a politikai hatalmat függetleníteni kéne a gazdasági hatalomtól. Ezek túl nagy változások ahhoz, hogy hirtelen be lehessen vezetni őket, ráadásul akarás sincsen rá."
Az emberi természeten nem tudsz változtatni.
Ha a pénzt lecseréled egy véka búzára, akkor is valamikor megjelenik a szükségelvűség, hogy én búzát akarok eladni, mert éhen halok a termény mellett, és 0.9 véka áráért megkapod, amikor meg nincs kínálat, akkor meg 1.3 előző áron veheted meg.
Nem a gazdaságot kellene lecserélni ahhoz amit szeretnél, hanem az emberiség 90%-át.
Szerk.: Kapitalizmus elengedésével ahogy a környezetem nézem, a hűbérúri rendszerig vissza lehetne esni a mezőgazdaságban, és talán az iparban is.... Irodistákat máshogy érintené a dolog....[ Szerkesztve ]
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001
-
RandomName
aktív tag