- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sinesol
veterán
válasz Raysen623 #12 üzenetére
A DX12 alapjaul inkabb az xbox api szolgalt, a Vulkan volt az ami a Mantle-ra épült. Bár az egy elég kezdetleges dolog volt, eleg sokat tett azert a Khronos Group hogy a Vulkan mai szintre jusson.
Szvsz amugy az rtx behozasa kb. a legnagyobb dobas az elmult 10-15 évben, mivel végre szintet léphetunk látványban.
Lehet, hogy még a hardverek nem birják de minden kezdet nehez, anno a 3d grafika megjelenesekor is szenvedtek a hardverek. -
gejala
őstag
válasz Raysen623 #63 üzenetére
"Mindeközben a PS4 tulajok köszönik szépen remekül játszanak és élvezik magát a játékot."
Ne keverjük az egyéni igényeket és kompromisszumkészséget azzal, hogy objektíven nézve milyen a képminőség. Lehet, hogy valakit nem érdekel, ha egy open world játékban a távolban levő finom részletek (fűcsomók, drótkerítés, apróbb tárgyak, stb.) PS2 korszakot idézően pixelesek és vibrál is az egész mozgás közben az alacsony felbontás miatt. De van, akinek ez nem next-gen élmény és kell az a natív felbontás, ami megszünteti ezeket a képhibákat.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz Raysen623 #68 üzenetére
Szerintem te valami egész másról beszélsz. 1080p-ben minden finom részlet vibrál minden játékban, mert kevés pixelből állnak. Ezen nincs mit optimalizálni. Ha túl kicsi a monitoron egy tárgy, mert túl messze van (vagy alapból túl kicsi), akkor 1080p-ben csak pár pixelnyi lesz, ami vibrálni fog mozgás közben. Szoftveresen ezen nem lehet segíteni. Nagyobb felbontáson viszont több pixel esik ugyanekkora területre és megszűnik ez a probléma.
[ Szerkesztve ]