- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuomas
addikt
válasz #75376384 #54 üzenetére
Mire alapozva állítod ezt, hogy nem igazán jön neki össze?
A SpaceX volt az első, amelyik folyékony metánnal működő hajtóművet fejlesztett ki.
Ami a Teslat illeti, az tény, hogy az akkumulátorok nem környezetbarát eszközök, de azért lássuk be, környezetbarátabb egy elektromos autó, mint az amerikai bazinagy autók. Ott Amerikában nem 1.1-es motorral szerelt kis suzukikkal meg hasonlókkal járnak. Ha az amcsi jópolgár divatból eladja a böhöm dzsippet és helyette tesla-t vesz, már tisztább lesz a környezet.
És akkor még ott van a napelemes biznisze is.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
válasz #75376384 #56 üzenetére
Napelemmel lehet áramot termelni, és már léteznek ilyen töltőállomások.
Az akkumulátorokat lehet ártalmatlanítani, ha megfelelő helyre adják le? Úgy tudom, igen.
Akksi amúgy a hagyományos autóba is kell (még ha nem is annyi). Emellett kőolajat finomítani az üzemanyaghoz és a kenőanyaghoz,tehát a hagyományos autó sem csak annyit szennyez amennyit elpöfög.
Tisztább lesz a környezet, mintha benzin/dízel autókat vennének? Fentiek alapján igen, úgyhogy igen, megéri ha lecserélik a monstrumokat.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
Ez tévedés, a Ruszkik erőltetik egyedül a meteorrobbantásos dolgot (atomot a kisbolygónak ) , mindenki más rájött, hogy egy ilyen objektum felrobbantásával nem hogy kisebb, de még súlyosabb kárt okoznának.
Emiatt inkább be akarják fogni őket, vagy el akarják téríteni, na ehhez semmilyen technológia nem áll rendelkezésre.
Nem kell mindent elhinni, ami az Armageddonban volt.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
válasz #09256960 #71 üzenetére
"Ha van idő akkor gravitációs eltérítést tudnak csinálni melléállít egy tömeget ami eltéríti (csak 1-2% kell.)"
Na igen, ha van idő. Meg egy akkora tárgy, amivel el tudják téríteni, és egyáltalán oda tudják juttatni, ami a súlya miatt elég lehetetlen vállalkozás, a Földről indítva.
We were here
-
Tuomas
addikt
Az lehet, de azért Dániában, és San Marinoban nincsenek is akkora kiterjedésű városok, mint az USA-ban, ha pl a város (netalátntán agglomerációban) egyik végében élsz a másikban meg dolgozol, az nem helyettesíthető egykönnyen sem bringával, sem tömegközlekedéssel. És ott rengeteg ilyen ember van.
We were here
-
Tuomas
addikt
Ez ám az érvelés, le a kalappal!
Tudod, egyszer már bebizonyosodott, hogy amit a laborban mérnek annak nem sok köze van a valósághoz.
Persze tisztábbak, mint 10-20 éve, na de egy elektromos autóhoz hasonlítani, hát nem tudom. Hibridhez még csak csak.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
Hát, ha nem tűnt volna fel, a Tesla a téma.
Na meg:
"Ami az egyre tisztább üzemű belsőégésű autók révén folyamatosan csökken és egyes becslések szerint 2040-re a jelenlegi szint felére esne az elektromos autók nélkül is."
Amire én írtam a dízelbotrányt és azt, hogy a papíron csuditiszta csudibio autó nem is olyan csudi...[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
Ez nagyszerű, de én továbbra is arról beszéltem, hogy a dízelbotrány során bebizonyosodott, hogy a gyártók által közölt értéket semmit nem érnek, mert meghamisították az adatokat.
Erre leírod a benzines autók fogyasztásának alakulását.
Ha olyan "tiszták" lennének a belső égésű motorok, nem kellett volna kamuzni és manipulálni a károsanyag kibocsátási értékeket. Én meg erről a "francról" beszélek.We were here
-
Tuomas
addikt
válasz makkmarce #161 üzenetére
Akkor félreérthető voltam.
Arra gondoltam, hogy elhangzott az az állítás, hogy a Tesla csak elektromos autókat gyárt, és hogy mi ebben az extra.
A K+F, amit az önvezető autók fejlesztésébe tolnak, emiatt mem nevezhető sima elektromos autó gyártónak.[ Szerkesztve ]
We were here