- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Steam Deck
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed3r_X_
nagyúr
Élmény ezeket a hozzászólásokat olvasni, de komolyan Kár győzködnöd őket szerintem..
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Pingüino
senior tag
Szerintem azzal lehet gondja sokaknak, hogy a "villanyautó" hallatán mindenki egy játékautóra asszociál. Pedig az elektromos autók többsége nem egy golfkocsi kategória felépítnyben. A legtöbbnél, pláne egy tesla-nál ugyanúgy alkalmas az alváz, a felfüggesztés, és minden egyéb kritérium a vontatásra. Nyilván a kisebb villanyautók kisebb vontatmányt tudnak húzni, de ez ugyanígy van a belsőégésű motoros autóknál is.
-
-
Bati0501
őstag
Ez nagyon jó, tényleg, csak hát a Tesla árai prémium kategóriás autókkal egyenértékű, pl. ID. 3 rendelkezik vonóhoroggal, csak a teherbírása 75 kg. [link]
Ezért is írtam, hogy nem elegendő csak a villanymotor, jelen esetben a váz nem elég erős.
Tényleg nem number one prioritás a vontatás, de mutatja, hogy még mindig nem tartanak ott az elektromos autók, ahol jó lenne, ha már tartanának.makkmarce: [link] Guardian cikk. Tény hogy sokkal több cikk mutatja azt, hogy környezetkímélőbb az elektromos autó (15-30%-kal), csak ezekkel a kutatásokkal az a baj (az összessel), hogy nem tudni kinek a felkérésére készítették, és ami a legfontosabb, hogy mi is volt a pontos módszertan + mindegyik -főként az elektromos autózást támogatókban- tele van "ha"-val és "majd a jövőben" kijelentésekkel.
Tesla ára egy nagy probléma pl. Nem figyelem őt.
-
Bati0501
őstag
/Modern autóknak nincsen külön alváza./
Nem kell rámutatnod, mert nem jól gondolod.
Makkmarce hozta fel még korábban, hogy szar a katalizátor tisztítási technológiai, meg hogy egy A8 hogy eltömődik a városban.
Erre írtam, hogy nem városi rohangálásra terveznek nagy dízel autókat, arra kellene használni, amire valók. Előjött a vontatás is, és azóta folyamatosan felhozzátok, miközben az csak egy részletkérdés volt, engem nem különösen érdekel, hogy mennyit bír elhúzni egy autó.
Erre jöttél a különböző Teslákkal, amik tudnak vontatni, de túlzottan drágák, ennyire egyszerű. De mondom ebbe ne kössetek bele, mondom megnézem az új favoritot, az id 3-at, és akkor láttam meg azt a cikket.Gondolod, hogy csak ez a VW nem tud vontatni, miközben ez alapjaiból elektromosnak lett tervezve? És az e up, vagy zoe? Ha érdekel megnézed, engem nem foglalkoztat.
A cikkekkel kapcsolatban leírtam már pár dolgot.
Ennyi éven keresztül nem volt kapacitásuk rá, miközben világcégek előrendelték évekkel ezelőtt? Bemutatták már ezt annyira, hogy bele lehetett ülni és vezetni külsősként?
Lehet, hogy ahogy megjelenik tényleg forradalmasítja a szállítmányozást, vagy annak részterületeit, de az is előfordulhat, hogy bármilyen okból mégsem lesz annyira kelendő.
(Az európai úthálózat adottságai miatt kíváncsi vagyok hogy mennyire praktikus a formája miatt.) -
#92253184
törölt tag
“Ha megnézzük a viselkedését, akkor a Tesla sokkal inkább egy tech cég, ami amúgy autót gyárt.”
Ha pedig a bolygók állását nézem, akkor pedig élelmiszer ipari cég, mert mindenki megkajálja. Ne a viselkedését nézem lufit fújd, hanem mondj nehány érvet. Én többet is mondtam miért marhaság az Apple-höz hasonlítani.”sokkal fejlettebb technológiájuk van, mint a versenytársaiknak, ráadásul ehhez még van egy nagyon erős vertikális integrációjuk is, amin végig nyomják ezt a nagyon durva fejlesztést.”
Nem, ide másold be az előzőt, mert nekem meg baromi erős horizontális érveim vannak a kanapémon fekve.“kezdve mondjuk azzal a nagyon nyilvánvaló résszel, hogy csak és kizárólag elektromos autókra állt rá, aztán az amerikai értékesítési modelljével”
Ilyet már csináltak néhányan, ha durva lennék... és miért ne, van néhány kizárólagosan elektromos járművekkel foglalkozó golf autó gyártó, mégse tolnak bele a befektetők milliárdokat.
Igaz, a fenti üzleti modell a Tesla legnagyobb ön...lövése, ugyanis a hagyományos modellből jónéhány gyártó csinál komoly milliárdokat. Persze a Tesla-nak nem bevétel kell, mert ők az első hitre épülő cég.
“Tesla fejlesztései pont az olcsóságot célozzák”
Itt adtam fel.
A legolcsóbb Tesla 3 alap modell 40990€, ennél ebben a kategóriában szinte csak olcsóbb modellek vannak. Itt, majd jön egy hívő, aki szerint az emberek kifizetik a többlet menettávot.
Hagyjuk, tíz év múlva, majd vissza terünk. Keres meg, ha a Tesla tényleg komoly, rentábilis gyártó lesz veszek neked egy drága üveg bort vagy teát.[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
Melyikre gondolsz?
A 170 oldalast nem, de az ADAC-osat elolvastam, normálisan leírja hogy mi a helyzet jelenleg, és mivé lehet fejleszteni a jövőben a jelenlegi tervek szerint.
Ebben a cikkben milyen problémát láttál?Amúgy örülök, hogy felhoztad a dolgot.
Lehet itt dobálózni mindenkinek mindenféle pro és kontra cikkekkel, "tanulmányokkal", csak úgy gondolom hogy ezekkel mind van egy probléma: egy ennyire bonyolult, összetett témával foglalkozni, amiben rengeteg változó tényező van, és szükséges jövőre vonatkozó becsléseket is tartalmaznia, nem lehet néhány oldalban tudományos alapossággal megállapítani valamit.
Amikor egy mester (egyetemi szintnek megfelelő) diploma megszerzéséhez akár majd 100 oldalas szakdolgozatot kell írni, akkor számomra megmosolyogtatónak hatnak ezek a néhány oldalas nagyívű kijelentések. Összefoglalónak jók lehetnek, amennyiben van mögöttük megfelelően részletezett vizsgálat.
Ilyen téma eseten a sok 100 oldalas vizsgálat szerintem messze nem túlzó. Aztán lehet vitatkozni rajta a szakembereknek (!), hogy helyes-e az alkalmazott módszertan.Ekkor felmerül bennem a kérdés, hogy vajon hányan olvastak végig esetleg ilyen írást? Inkább többet, hogy össze tudja mérni a különböző nézőpontokat és ő maga is jobban átlássa a dolgokat.
Úgy gondolom, hogy nem lehetnek túlzottan sokan ilyen fórumozók.És köszönöm, ne küldjetek ilyen tanulmányokat, nem fogom őket elolvasni, mert azok szakemberek számára készültek, nem nekem.
/Több, hivatalos szerv (uniós, amerikai, japán pl) által készített vizsgálatokra gondolok, és nem ilyen-olyan intézet, egyetem által, felkérésre elkészített vizsgálatokra, amik módszertanát kellene megvitatni, szakembereknek./
-
azbest
félisten
Nem. Ki is hangsúlyozza a videóban, hogy 240V-ra vonatkozik, és hogy 48kW. Még azt is felrajzolja, hogy náluk milyen a transzformátor és hogyan jön ki a 120V. A sok évtizeddel korábban épült házaknál előfordul 100A.
Csak ott ez alap. Itthon pedig sok helyen egy rakás háztartás van egy nagy transzformátorra kötve. Ott meg úgy tűnik házanként van egy kis transzformátor. Szóval nálunk a transzformátornál is van rögtön szűk keresztmetszet - itt már meg is bukhat, hogy hány ampert is tudsz kérni.
Azt is elmeséli egyébként, hogy nagyobb társasházakban / irodaházakban máshogy van náluk. Ott 208V meg a lakásba, mert 3 fázis van. Talán erre gondoltál.
Autó töltés terén azt hiszem nem a társasházi lakás a mérvadó, mert ott sem tudja a lakásban bedugni. Eleve lehet nincs is autója a nagyvárosiak többségének.
[ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
Jaja, Redwood a ceg neve es az egyik eredeti Tesla alapito csinalja Nevadaban. Csak olyan jo a gyartas hogy alig van selejt amit feldolgozhatnanak. A kocsikban "lejart" modulokat meg azert hasznaljak mashol mert ez hatekonyabb mint ledaralni. Ha ott is lejar az idejuk akkor jonnek az olyan cegek mint: Duesenfeld
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iPhone topik
- Trollok komolyan
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motoros topic
- További aktív témák...