- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz Gargouille #198 üzenetére
ne könyörgöm.. az iphone az nem korszakváltó volt, ott már régóta mindenki sütögette ezt a pecsenyét. Évekkel előtte indult mind az android, mind a winCE, palmtop, és az összes többi fejlesztése. Az apple divatos terméket tud gyártani, nem korszakalkotót. Ahogy Steve Jobs mondotta anno, jól tudnak lopni.
okoskodom, tehát vagyok
-
#92253184
törölt tag
válasz Gargouille #198 üzenetére
Nem teljes mértékben értek egyet veled, de ez már inkább csak a véleményem. Simán lehet, hogy én tévedek és neked van igazad.
Viszont helyezzük kontextusába, amit írtam. Erre a mondatra reagáltam:
”Nem csoda, mert lényegében egy olyan cég jövőjét kell megjósolni befektetőként, ami járatlan utakat jár.”
Ebből a szemszögből nézd, amit írtam. Gyakorlatilag a te hozzászólásod is cáfolja a fenti mondatot. Gond nélkül tudsz mondani egy céget, amire sokan úgy tekintenek mint egy hasonló pályán levő vállalkozásra. Ehhez is igazítják a Tesla árfolyamát azok akik hiszünk benne alapon raknak bele pénzt.
Vagyis semmi olyan egyediség nincs a Tesla árfolyamában vagy üzleti modelljében, amit nem lehetne ésszerűen elemezni. Márpedig ezen a vonalon haladva a Tesla egy autó gyártó, amit tech cégnek áraznak, jóval a valódi teljesítményén felül. Az autó nem okos telefon. Kisebb az árrés; jóval drágább a termék, ezért sokkal szűkebb a piac; az előbbi miatt, senki nem fog évente cserélni; eleve az autó vásárlásnál sokkal konzervatívabbak a vásárlók. Az elektromos autók területén nincs, olyan előnye a Tesla-nak, amit bele akarnak látni. Nem az fog bankot robbantani, aki a leghosszabb menettávot nyújtja. Hanem, aki az első versenyképes áru autót lerakja az asztalra és ez nem a Tesla lesz, hanem egy kínai gyártó. Közülük sem a most menő, Tesla kihívó márkák. Az önvezető technológia pedig még nagyon a jövő zenéje, minimum egy évtized, vagy kettő mire az alapvető piaci súlyt fog képviselni.
De még, ha be is jön a Tesla-nak. Az árfolyam már most egy sikeres óriás cég árfolyama. Innen csak esni tud, mert emelkedni már akkor se sokat, ha nagyon jól teljesít a cég.