- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Így építsd a billentyűzeted!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz #92253184 #202 üzenetére
Márpedig ezen a vonalon haladva a Tesla egy autó gyártó, amit tech cégnek áraznak
Ha megnézzük a viselkedését, akkor a Tesla sokkal inkább egy tech cég, ami amúgy autót gyárt. A versenyelőnye alapvetően abból fakad, hogy sokkal fejlettebb technológiájuk van, mint a versenytársaiknak, ráadásul ehhez még van egy nagyon erős vertikális integrációjuk is, amin végig nyomják ezt a nagyon durva fejlesztést.
A Tesla pont attól az, ami, hogy nem egy n+1. autógyártó, hanem folyamatosan rugdalja fel az autógyártás konvencióit, kezdve mondjuk azzal a nagyon nyilvánvaló résszel, hogy csak és kizárólag elektromos autókra állt rá, aztán az amerikai értékesítési modelljével, hogy közvetlenül adta el az autóit a vásárlóknak, nem pedig márkakereskedőhálózaton át, amivel nagyjából egy évszázados hagyományon lépett át, az aggresszív gyártásautomatizálással és a kifejezetten ehhez tervezett autókkal, sőt, azzal, hogy saját maguknak gyártják a gépsorokat, amivel iszonyatos, addig teljesen példanélküli tempót nyomnak a gyárépítésknél, a szoftverhez való hozzáállásukkal és hogy az elektromos autózás technológiájában úgy általában feltűnően előtte járnak az összes versenytársuknak.Nem az fog bankot robbantani, aki a leghosszabb menettávot nyújtja. Hanem, aki az első versenyképes áru autót lerakja az asztalra és ez nem a Tesla lesz, hanem egy kínai gyártó.
Ezt nem nagyon látom. A Tesla fejlesztései pont az olcsóságot célozzák, nem nagyon látszik, hogy ezzel szemben a kínaiaknak milyen versenyelőnye lenne: a (már nem is annyira) olcsó munkaerő itt már nem elég.
FYI a Cybertrucknál (bár nyilván valódi számok majd akkor lesznek, ha tényleg meg lehet venni) már kifejezetten versenyképes árak voltak, az F-150-hez lőtték be.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Politikai mémek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Starfield
- VMware
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
- Prémium félkonfig féláron -- Core i9 3.6(5.2)GHz x 10mag 20szál -- B.E.S.Z.Á.M.Í.T.Á.S
- Samsung Galaxy A41 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Tab M11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PLAYSEAT Challenge + CSL DD Ready2Race Fanatec Bundle
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen