- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed_007
aktív tag
válasz #06658560 #46 üzenetére
Vezetés közben majd pont a telefonnal akarok szórakozgatni, hogy kilépek egy alkalmazásból, meg prötykörészek egy másikat, majd visszalépek az elsőbe, közben kézben tartom a telefont, meg egy kézzel a kormányt... és figyelek a többire, akik ugyanígy alkalmazások között váltogatnak, vezetés közben... aha...
Sokkal biztonságosabbnak tartom az autós és a telefonos funkciókat elkülönített eszközön, ráadásul az autós funkciókat lehetőleg fizikai gombokra, tekerőkre rátéve, amelyek MINDIG ugyanazt és ugyanúgy vezérlik.
Lehet persze olyan képernyő, amelyen változó tartalmak jelennek meg, de a rádió, klíma, fényszóró legyen csak fixálva.
Az autó navigációja ráadásul még egyszer sem fagyott le, a Waze számtalanszor.
Kíváncsi vagyok, mikor és kinek fog eszébe jutni, hogy az indexet és a kürtöt is érintőképernyőre tegye.