Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SirAndrewG

    csendes tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni, mert a kilátástalanság lett rajtam úrrá.
    Röviden: Ez év februárban kaptam egy Honor 8 telefont (FRD-L09). A telefon Edigtalos, mo-i.
    A telefonon mindig a legfrissebb sw van rajta
    A telefonban van egy Vodafone céges flottás és egy T-mobile-os Sim kártya. A telefonon kezdetek óta furcsán viselkedett: A t-mobile-os hívásokat nem mindig tudom fogadni. (A hívott félnél a Hívott szám nem elérhető, vagy én a telefonon nem tudom felvenni a hívást, olyan mintha le lenne fagyva a telefon.)
    Az érdekesség hogy nem mindig csinálja, naponta 4-5x.
    Az első hét után elküldtem garanciába a TMX-hoz, és Fődarab csere volt a telefonban.
    Mikor visszajött a telefon másnap ismét jelentkeztek a hibák.
    Ismét garancia TMX.
    A telefon visszajött, hogy hibátlan. Pár óra használat ua a hiba.

    Voltak SIM cserék mindkét szolgáltatónál, Sim tálcában is csere ide oda, és más munkatársi kártyákkal is van, volt tesztelve, ua a hiba.

    A telefon gyár alap helyzetbe állítások után is ua rossz. (még a google fiók sincs bekapcsolva)

    Segítséget kérnék, hogy hogyan tovább?
    Edigitálnál azt mondták fogyasztóvédelem.
    Én azt állítom hibás, a márka szerviz meg hogy hibátlan.

    A telefont viszont 2 simmel nem lehet használni.

    Minden segítséget, válaszokat előre is köszönöm.

    Üdv.:
    Andrew

    Gajdacsi András

Új hozzászólás Aktív témák