Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Csak igy meg a playerek veszitenek sok penzt, hogy duplan kell megvenniuk a jatekokat, raadasul a Googletol nem is piaci aron, hanem magas felarral. Ez az uzleti terv lehet hogy jovedelmezonek tunik a Google oldalarol, de tenyleg ez a legallja az egesz cloud gaming szegmensnek. A "aki sokat markol, keveset fog" mondas illik ide. En egyebkent remelem, hogy megbukik a cloud gaming, vagy legalabb csak vegetalni fog, mert siker eseten extrem nagy terhet rakna az internetre. Itt is felmerul az, hogy az olyan cegeknek be kell szallniuk az internet fenntartasaba, akik a legtobb forgalmat generaljak, meg akkor is, ha sajat privat felhon, az Internettol elszeparalva mozog az adat a gerinchalozat helyett, az utjanak legnagyobb reszen.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
ddekany
veterán
Mi ennek a kifejtése, hogy havi díjból nem lehet megélni, ebből meg igen? Ők itt csak middle man, tehát ráraknak valahány százalékot a licenc árára, és csak az az övék. Szóval nagyságrendileg pár ezer Ft per megvett játék? Nem hangzik soknak. Kérdés, hogy hány órát játszik átlagban valaki egy megvett játékkal, mert annyit terheli a rendszert, azért a pár ezer forintért. Illetve, talán csak vmi pszichés oka van, hogy így többen hajlandóak fizetni...