Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Mozsa #6 üzenetére

    Ez a PhysX ugyanaz a zárt rendszer, amire olyan elképesztően ismert, és természetesen nagyon várt játékok érkeznek, mint az Alice: Madness Returns, a Deep Black, a Jianxia 3, a Mars, a Metal Knight Zero Online és a Star Tales. :)

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Pug

    veterán

    válasz Mozsa #6 üzenetére

    Kérlek sorold már fel azt a rengeteg címet, ami GPU-s Physx-szel jelent meg pc-re idén, de jöhetnek a tavalyiak is ;)
    Nem lesz sok, hidd el... ;] az utóbbi 2 év alatt négy cím... vicc

    [ Szerkesztve ]

  • M3Ny3'T

    senior tag

    válasz Mozsa #25 üzenetére

    ATI vs. NVidia...Apa kezdődik! :W

    Nem Abu tehet arról, hogy a konzolok -immár- alacson képességei miatt nehezen terjed a DX11, ahogy arról sem, hogy a fizikszet a mai napig a programozói lustaság élteti. Ezt egy egyszerű példával demonstrálnám:
    schwartz emlegeti itt a Batman-t, amit ugye "kategóriájának legjobb Game-jeként" értékel. Nem tudom, láttad-e fiziksz nélkül a játékot, de az egyetlen, amiben többet láttam egy összehasonlító videóban bekapcsolt fizikszel: röpköd össze-vissza a papírgalacsin, valamivel reálisabban lebeg Batman köpenye, picit több por van a forgószélben, reped a padló, ha megfekszik az ellen.
    Ergo még a képességeit sem arra használják, amire való, csak a programozó lusta mindezt értelmesen, a DX API által kínált eszközökkel megvalósítani.
    Ellenpélda: Battlefield 3: nyílt forráskódú Havok-ot használnak. Hogy mire? Területrombolásra. Kicsit értelmesebb és főleg látványosabb módja a fizika felhasználásának. És nincs hozzá szükség 4x-es Crossfire-re meg 4x-es SLI-re.

    Nem vitatom, nem sok játék van, ahol valóban kihasználják a DX11-et, de mégkevesebb van, ahol a fizikszet arra használják, amire valóban létrehozták (én speciel egyet ismerek: Mirror's Edge, de ott is csak a nylon meg a zászló szakadására használják).

    Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Mozsa #25 üzenetére

    Egészen pontosan már 18 DX11-es játék van. :)

    AMD Gaming Evolved:
    1. BattleForge (patch)
    2. S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
    3. DiRT2
    4. Battlefield: Bad Company 2 (+kieg.: Vietnam)
    5. Aliens vs. Predator
    6. Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar (patch)
    7. Civilization V
    8. F1 2010 (patch)
    9. Medal of Honor (multiplayer mód)
    10. D&D Online: Eberron Unlimited (patch)
    11. Dragon Age 2
    12. Total War: SHOGUN 2 (patch)
    13. DiRT3

    NVIDIA TWIMTBP:
    1. Metro 2033
    2. Lost Planet 2
    3. HAWX 2
    4. Homefront

    Független:
    1. World of Warcraft: Cataclysm (patch)

    A PhysX azért rossz, mert zárt technológia, míg a DX11 gyártótól független, így az a technológia jó a felhasználónak. A zárt technológia egyenlő a felhasználó szopatásával. [link] A Mafia 2 esetében az NV mesterségesen kényszerítette a legmegterhelőbb PhysX kódot a CPU-ra, ha nincs egy dedikált GPU-d. Miért is jó neked ez, hogy az NV szándékosan a CPU-n futtatja a ruhafizikát, amikor gyorsabb GPU-n? Ja és persze a GPU-s gyorsítást hirdeti. :)

    Túl is lépte a 300 wattos fogyasztási határt és nem is forgalmazzák az OEM gépekben. A határ sem viccből van bevezetve. [link] - 300 watt fölött nem biztonságos a termék a jelenlegi szabványok mellett. Elvileg jön egy Rev 2, ami javítja a gyári tápellátás alulméretezését. [link] Bár erre lényegében akkora szükség nincs, mert a gyári specifikációk megváltoztak a megjelenés óta. [link] A HardOCP ki is mérte, hogy mostantól a kártya jól működik, csak ha tuningolod, akkor csökken az FPS.

    (#28) M3Ny3'T: Amellett, hogy egyetértek, meg kell jegyeznek, hogy a Havok nem nyílt forráskódú. Maga a rendszer az Intelé, és a Havok az egyetlen fizetős fizikai motor. Nyilván azért használják, mert messze ez a legjobb, így ahol van pénz a Havokra ott fel sem merül más. Hacsak nem saját fizikai motorról van szó.
    A másik fizetős technika (ez inkább anyagfizikai modellező) a DMM, ami a Pixelux találmánya. Ez igazából félig fizetős, mert ha a Gaming Evolved programban fejleszted a PC-s játékod, akkor a PC-s licencet az AMD állja.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák