Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • M3Ny3'T

    senior tag

    válasz Mozsa #25 üzenetére

    ATI vs. NVidia...Apa kezdődik! :W

    Nem Abu tehet arról, hogy a konzolok -immár- alacson képességei miatt nehezen terjed a DX11, ahogy arról sem, hogy a fizikszet a mai napig a programozói lustaság élteti. Ezt egy egyszerű példával demonstrálnám:
    schwartz emlegeti itt a Batman-t, amit ugye "kategóriájának legjobb Game-jeként" értékel. Nem tudom, láttad-e fiziksz nélkül a játékot, de az egyetlen, amiben többet láttam egy összehasonlító videóban bekapcsolt fizikszel: röpköd össze-vissza a papírgalacsin, valamivel reálisabban lebeg Batman köpenye, picit több por van a forgószélben, reped a padló, ha megfekszik az ellen.
    Ergo még a képességeit sem arra használják, amire való, csak a programozó lusta mindezt értelmesen, a DX API által kínált eszközökkel megvalósítani.
    Ellenpélda: Battlefield 3: nyílt forráskódú Havok-ot használnak. Hogy mire? Területrombolásra. Kicsit értelmesebb és főleg látványosabb módja a fizika felhasználásának. És nincs hozzá szükség 4x-es Crossfire-re meg 4x-es SLI-re.

    Nem vitatom, nem sok játék van, ahol valóban kihasználják a DX11-et, de mégkevesebb van, ahol a fizikszet arra használják, amire valóban létrehozták (én speciel egyet ismerek: Mirror's Edge, de ott is csak a nylon meg a zászló szakadására használják).

    Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff

Hozzászólok Aktív témák