Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Enton #26 üzenetére

    Kizárt, hogy az NV támogassa a Mantle-t. Még ha technikailag lehetséges is egyes funkcióit beépíteni, akkor is az AMD delegálja a fejlesztést. Ezzel az NVIDIA mindig csak hónapokkal később kapná meg a specifikációkat.
    Az NV természetesen csinálhat saját API-t, ami ugyanazt a célt szolgálja, mint a Mantle, de ez az irány nekik nem jó. Nekik az pont jó, hogy a DX/OGL lekorlátozza a GCN tudását. A Kepler architektúra hardver szintjén csak annyit tud, mint a top DX, sőt kevesebbet. A GCN viszont sokkal többet tud. Így nem tudnak belemenni egy ilyen játékba, mert a hardverük sokkal butább. Ráadásul a fejlesztők konzolról hozzák át a kódot, ami készen GCN-re van optimalizálva. A Mantle nekik minden oldalról rossz. Abban reménykedhetnek, hogy nem sok fejlesztő használja majd.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Fiery

    veterán

    válasz Enton #26 üzenetére

    Az elvi lehetoseg meg van ra. Az egyetlen problema az lehet, hogy a Mantle-t a sajat vasához (GCN) tervezte az AMD (+ DICE). De mivel az AMD-nek nyitva kellett hagynia a lehetoseget arra, hogy jovobeni sajat GPU hardver architekturakat (nem-GCN, hanem a GCN utaniak) is tamogasson a Mantle, igy muszaj flexibilisnek lennie. A problema azonban az, hogy a Mantle nelkul az nVIDIA-nak 10-20%-kal kellene "izombol" (vasbol) megvernie a Maxwellel a GCN2-t, ami maximum egy brutal nagy GPU-val fog sikerulni nekik. A Mantle-hoz nem hiszem, hogy csatlakoznanak, sajat low-level interfeszt meg nem fognak csinalni, mert azt a jatekgyartok nem támogatnák. Nagyjabol a 22-es csapdajaba esett az nVIDIA :(

Új hozzászólás Aktív témák