- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van persze. Azzal tesztelik jelenleg a BF4 Mantle kódját. A publikus driver a BF4 Mantle update-tel párhuzamosan fog megjelenni, de november közepén már lesznek eredmények. Ha publikusak lesznek a Mantle technikai demók, akkor lesz egy béta driver is hozzá. Ez gyors frissítés lesz. Nick már mondta a Beyond3D-n, hogy az ötleten már legalább 3 éve dolgoznak, míg a tényleges munka 2 éve zajlik. Gyakorlatilag azóta, amióta a DICE beesett, hogy nekik kell egy új API.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kizárt, hogy az NV támogassa a Mantle-t. Még ha technikailag lehetséges is egyes funkcióit beépíteni, akkor is az AMD delegálja a fejlesztést. Ezzel az NVIDIA mindig csak hónapokkal később kapná meg a specifikációkat.
Az NV természetesen csinálhat saját API-t, ami ugyanazt a célt szolgálja, mint a Mantle, de ez az irány nekik nem jó. Nekik az pont jó, hogy a DX/OGL lekorlátozza a GCN tudását. A Kepler architektúra hardver szintjén csak annyit tud, mint a top DX, sőt kevesebbet. A GCN viszont sokkal többet tud. Így nem tudnak belemenni egy ilyen játékba, mert a hardverük sokkal butább. Ráadásul a fejlesztők konzolról hozzák át a kódot, ami készen GCN-re van optimalizálva. A Mantle nekik minden oldalról rossz. Abban reménykedhetnek, hogy nem sok fejlesztő használja majd.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kérdezősködtem már. A fejlesztők támogatnák azt is, ha lenne az NV-nek egy saját API-ja. A Square Enix egyik embere mondta, hogy DX alatt hónapokat küzdenek igen kevés gyorsulásért. Ha ezt eldobják, és az időt a Mantle és az NV saját API-jának optimalizálásába ölik, akkor ők is hamarabb hozznák a kívánt sebességet és a felhasználó is elégedettebb lenne.
A legtöbben egyébként azt írták, hogy nem vágynak feltétlenül a GCN tudására, de arra igen, hogy a grafikus motornak közvetlen kontrollja legyen a VRAM felett. Ezt gyakorlatilag bárki meg tudja csinálni egy saját API-ban.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel