Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #9 üzenetére

    Van persze. Azzal tesztelik jelenleg a BF4 Mantle kódját. A publikus driver a BF4 Mantle update-tel párhuzamosan fog megjelenni, de november közepén már lesznek eredmények. Ha publikusak lesznek a Mantle technikai demók, akkor lesz egy béta driver is hozzá. Ez gyors frissítés lesz. Nick már mondta a Beyond3D-n, hogy az ötleten már legalább 3 éve dolgoznak, míg a tényleges munka 2 éve zajlik. Gyakorlatilag azóta, amióta a DICE beesett, hogy nekik kell egy új API.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Enton #26 üzenetére

    Kizárt, hogy az NV támogassa a Mantle-t. Még ha technikailag lehetséges is egyes funkcióit beépíteni, akkor is az AMD delegálja a fejlesztést. Ezzel az NVIDIA mindig csak hónapokkal később kapná meg a specifikációkat.
    Az NV természetesen csinálhat saját API-t, ami ugyanazt a célt szolgálja, mint a Mantle, de ez az irány nekik nem jó. Nekik az pont jó, hogy a DX/OGL lekorlátozza a GCN tudását. A Kepler architektúra hardver szintjén csak annyit tud, mint a top DX, sőt kevesebbet. A GCN viszont sokkal többet tud. Így nem tudnak belemenni egy ilyen játékba, mert a hardverük sokkal butább. Ráadásul a fejlesztők konzolról hozzák át a kódot, ami készen GCN-re van optimalizálva. A Mantle nekik minden oldalról rossz. Abban reménykedhetnek, hogy nem sok fejlesztő használja majd.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #29 üzenetére

    Kérdezősködtem már. A fejlesztők támogatnák azt is, ha lenne az NV-nek egy saját API-ja. A Square Enix egyik embere mondta, hogy DX alatt hónapokat küzdenek igen kevés gyorsulásért. Ha ezt eldobják, és az időt a Mantle és az NV saját API-jának optimalizálásába ölik, akkor ők is hamarabb hozznák a kívánt sebességet és a felhasználó is elégedettebb lenne.
    A legtöbben egyébként azt írták, hogy nem vágynak feltétlenül a GCN tudására, de arra igen, hogy a grafikus motornak közvetlen kontrollja legyen a VRAM felett. Ezt gyakorlatilag bárki meg tudja csinálni egy saját API-ban.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák