Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz Szalma #25 üzenetére

    Mi a túróért kell egy MONITORNAK 50-60 fps-t tudnia egy pörgős lövöldözéshez?!? Nem inkább a programnak kellene JÓL funi?

    Hát tényleg nincs, de egy kivételt fel tudnék hozni:
    Unreal2
    Itt a gépemen stabilan írja, hogy ő biza 40fps-sel szalad s mégis szaggat(megjegyzendő nem folyamatosan csak néha-néha.....
    (ram 384, radeon 9100 800*600, a winchester ledje nem villog, ő nem lehet a hibás)

    A megoldás a fps értéket a progi nem minden időpillanatban számolja (szép is lenne:) ), hanem időegységenként s így előfordul, hogy olyankor nem mér amikor nagyon belassul.

    A kolitársam gépében ti 4600-on írja a 70fps-t és ott nem szaggat.(ugyanilyen winchester alaplap 384 ram.

    Tény a szem 25 fps körül kezdi egybemosni az elsuhanó képeket, de ha egy játék -ha csak egy pillanatra is- ezen érték alá (kb 20 fps-re) lassul azt észre lehet venni.

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Aktív témák