- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Házimozi belépő szinten
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Socket AM5
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Aktív témák
-
MaUser
addikt
Mi a túróért kell egy MONITORNAK 50-60 fps-t tudnia egy pörgős lövöldözéshez?!? Nem inkább a programnak kellene JÓL funi?
Hát tényleg nincs, de egy kivételt fel tudnék hozni:
Unreal2
Itt a gépemen stabilan írja, hogy ő biza 40fps-sel szalad s mégis szaggat(megjegyzendő nem folyamatosan csak néha-néha.....
(ram 384, radeon 9100 800*600, a winchester ledje nem villog, ő nem lehet a hibás)
A megoldás a fps értéket a progi nem minden időpillanatban számolja (szép is lenne:) ), hanem időegységenként s így előfordul, hogy olyankor nem mér amikor nagyon belassul.
A kolitársam gépében ti 4600-on írja a 70fps-t és ott nem szaggat.(ugyanilyen winchester alaplap 384 ram.
Tény a szem 25 fps körül kezdi egybemosni az elsuhanó képeket, de ha egy játék -ha csak egy pillanatra is- ezen érték alá (kb 20 fps-re) lassul azt észre lehet venni.''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''