- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen pendrive-ot vegyek?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Aktív témák
-
Dozer
tag
válasz Bubu Kapitány #48 üzenetére
Igen, mielőtt kirajzolna egy képet, már egy másikat kap a videokártyától, szal az előzőt nem tudja teljesen megjeleníteni. PL ha 100Hz-en megy a monitor, a játék meg stabilan 200 képet számol másodpercenként, akkor elvben minden páratlan képkockának csak a felső része látszódik, minden párosnak meg csak az alsó.
''ugy, hogy a vsync annyira alitja a monitor frissiteset, amennyi az fps.. illetve hat az ala alitja.. tehat ha 100hz-en akarod hajtani a monitorod q3 alatt, de neked uberfasza A64-ed van, ami 640x480-ban (jatszik igy egyaltalan valaki?) szakit, es bekapcsolod a vsync-et, akkor a maxfps-t leveszi neked 100-ra es igy fasza minden, es orvendezenk vala...''
Ez nem egészen így van. A vsync-cel azt állítod be, hogy a videokártya addig nem küld egy újabb képet a monitornak, amíg az előző megjelenítését be nem fejezte, de ettől még kiszámolja azokat a képkockákat is, amiket nem küld el, szóval pl a Quake 3-ban ettől még menni fognak azok az ugrások, amik csak magasabb fps-nél érhetőek el, viszont ha az fps-nek állítasz be egy felső határt, akkor nem (ha ez a felső határ nem egyezik meg a fentebb felsoroltak valamelyikével). -
Dozer
tag
válasz Bubu Kapitány #52 üzenetére
Mit értesz darabos kép alatt?
(amúgy nem fraim, hanem frame)
Aktív témák
- Könyvajánló
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Okos Otthon / Smart Home
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- További aktív témák...
- Vírusirtó, Antivirus VPN kulcsok
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! LEGOLCSÓBB! Automatikus 0-24
- Windows 10 Home COA fizikai licencek kiárusítás ingyenes szállítással
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.