- Milyen asztali médialejátszót?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- 33 280 mAh csak elég lesz
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Milyen TV-t vegyek?
- Mini-ITX
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Suliro
senior tag
A cikk igaz. de CSak NŐHET
I believe in Dodge power!
-
Esmein
nagyúr
Hogy a kölköm egész nap netezzen és még csak ne is tudjam hol van ?
Ahha.. Az én őseim legalább tudják hol lehet megtalálni"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson
-
Esmein
nagyúr
Gratz.
[Szerkesztve]"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson
-
Integra
titán
szerintem elég gáz, hogy 2004 év végén annak kell örülni hogy ez lesz majd 10 év múlva...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ciao
senior tag
tíz év mulva lesz még PC??
Mindenkit felpofoztatok a bakterral!
-
Esmein
nagyúr
Szimpla matek.
Van mondjuk 1500 millió dollárom. TFH elköltök belőle 20 milliót, úgy hogy tudom, az nekem 5 év múlva tutira 50 milliót fog hozni. Meglépem ? Ja."I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson
-
csudri
őstag
Az őszi Intel Developer Forumon (IDF) az Intel bejelentette, hogy partnereivel közösen olyan technológiát kíván kifejleszteni 2010-re, mely egy átlagos noteszgép számára nyolc órás maximális üzemidőt nyújt kisegítő pótakkumulátorok nélkül.
Nem az Intel ellen akarok flamelni, de gondoltak már ilyen nagyot Bővebben: link és mi lett belőle! Amit eddig felmutattak az utóbbi időbben a desktop piacon az csak egy nagyon melegedő és azonos órajelen az előző szériánál lassabb kazán lett. -
Integra
titán
szerintem valahol egy kurva nagy bukta volt a számtech fejlődést meghatározó emberek gondolatmenetében.
nem gondoltak arra igazán, hogy a mobilitás lesz az egyik kulcsszó.
és egyszerűen elhanyagolták az egészet. most meg itt állunk jönnek a jobbnál jobb kütyük és nincsen ami ''meghajtsa'' őket tartósan...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Volu
tag
Cink-Alkáli elemek Csakhogy a környezetre is gondoljunk...
Elég szomorú, hogy ilyenekben látják a jövőt... Miért nem az üzemanyagcellás akkumulátorokat fejlesztik?''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''
-
djyangce
tag
Sziasztok!
Feltehetőleg valóban kényelmetlen és nem elegáns a második akku, de ha jövőre összejön a vásárlás, akkor olyat fogok venni (Dell és egy plusz akku a media bay nevezetű valamibe). Ugyanis használható. Az akku kapacitásának fizikai(kémiai) korlátai vannak. Akárhogyan is próbáljuk leszorítani a processzor teljesítményfelvételét, egy bozonyos érték után már a képernyő lesz a ludas. Aztán elterjed az OLED és akkor meg a winchester.
Akárhogy is nézzük, mindig lesznek olyanok, akiknek hosszabb ideig kell az akkukapacitás. TFH valaki felszáll Frankfurtban egy Los Angeles-i, vagy egy Tokyo-i járatra. Az simán megvan 14 óra**. Szerintem annak, akinek fontos, hogy sokáig bírja az akku, az simán bevállalja a plusz akkus megoldást, főleg mivel az menet közben cserélhető.
Ugyan nem tervezem sűrűn az ilyen repülőutakon való részvételt, de mondjuk ha vonatozom valahova, akkor is szívesebben viszek egy második akkut. Nyilván kibírom, hogy nincsen benne a DVD olvasó/író, mert úgyis dolgozni fogok (repülőn az optikai eszközt amúgy sem szabad használni valamiért).
Aki meg valami teljesítményigényesebb dolgot csinál rajta, annak úgyis vágyálom marad a 10 óra.
A megoldást egyébként szerintem nem itt kell keresni. Ugyan egy tárgyalást végigülni már ma is lehet, a hosszú utakon inkább a vonatban/repülőben kellene a laptop kompatibilitást növelni (aljzat, wlan stb.) Szerintem
** Most megnéztem a Lufthansa oldalán. Tokyo-ba nem repülnek, legalábbis nem találtam járatot, ellenben van más légitársaság, az út 12 óra. Los Angeles-ig 11 óra a repülési idő. Csak az érdekesség kedvéért: Frankfurtból Sydney-be sincs járatuk, itt partnerek az Austrian (nem Australian) Airlines-szal, akinek van Bécsből közvetlen járatuk, röpke 22 óráig tart az út!!!! (természetesen leszállás nélkül)''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''
-
djyangce
tag
Mert nyilván egy mini fúziós reaktor sokkal hatékonyabb megoldás
Komolyra fordítva:
Azért nem, mert az üzemanyagcellát hajtó gázok biztonságos tárolása ilyen kis helyen igen nehezen megoldható és költség feladat. Szerintem senkinek nincsen kedve egy minipalack metánnal vagy ne adj' Isten hidrogénnel az ölében utazgatni. Utóbbit ugyanis pl. szinte lehetetlen teljesen szigetelni, olyan kicsit a molekulák, hogy majdnem mindenen átszivárognak. (Legalábbis ilyesmi dolgok rémlenek vegyész koromból)
Mellesleg az ötletre már sokan gondoltak, csak a megvalósítás ütközik akadályokba.''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''
-
djyangce
tag
Javítok. Az Austrian Airlines Sydney-i járata leszáll valahol.
Érdekes, pedig a Boeing oldala szerint a 777-es típus (konkrétan a 777-200LR) leszállás nélkül meg tudja tenni a London-Sydney utat (Bővebben: link)''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''
-
raFFen
csendes tag
Repulore ne egy kazal akksit vigyel, erre talaltak ki az EmPower aljzatot.
Bővebben: link -
Volu
tag
''repülőn az optikai eszközt amúgy sem szabad használni valamiért''
Miért is? Talán a rázkódás miatt nem célszerű dvd-t írni, hacsak nem szeretnél frizbiket gyártani''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''
-
nap
addikt
''2010-ben akár egy munkanapon keresztül is képesek lesznek akkumulátorról üzemelni a hordozható számítógépek.''
Jajj, de jo! 4 oras lesz a munkanap!!!browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
-
janpotocki
senior tag
ha sikerül megoldani, hogy ne tartalmazzon az elem/akku nehézfémet, akkor a cinkes az egyik legkörnyezetbarátabb megoldás, márpedig ha polimermátrixba töltik az anód-anyagot, akkor ezt kipipálhatjuk.
Bővebben: link
az üzemanyagcella szintén jó lehet, de itt sem szabad elfeledkezni két dologról: 1. milyen (drága/veszélyes) anyagokat használnak fel a cellához/a cella gyártásához, ill. 2. tudomásom szerint a hidrogén 80 %-át ma nukleáris energia felhasználásával állítják elő. -
Den
veterán
válasz janpotocki #25 üzenetére
az lenne a nagyszerű ha tényleg 80 százalék atomenergiával lene előállítva, mert akkor tiszta energia lenne, nem járma az amúgy tiszta hidrogén előállítása üvegház gázok termelésével. sajnos nem így van, kőolajból vegyi úton állítják elő, és a notikban majdan használt cellák dmfc cellák lresznek, metanollal hajtva ahol a vízgőz mellett co2 is termelődik végtermékként. mondjuk annyira nem vészes a dolog mert a ma akkuk töltésére használt elektromos energia termelése több üvegházgázt termel, pl a rosszabb hatásfok miatt
a tüa cella nem sok káros anyagot tartalmaz a fő funkcionális eleme egy polimer hártya, meg a reakciót beindító nemesfém katalizátoranyag.www.simson4t.hu
-
djyangce
tag
Nyilván a légitársaság sokat törődik azzal, hogy hány frizbit gyártok út közben.
Ez egyébként az olvasóra is vonatkozik és másfél éve láttam az egyik brossurában.
Hordozható CD lejátszókra nem emlékszem a tiltólistán, úgyhogy nyilván a nagyobb sebességű olvasáskor keletkeznek a repülőn nem kívánatos elektromos hullámok.''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''
-
tonyo2
tag
Az tényleg egy gyógyír lehetne sok akksiproblémára, ha a Máv kocsiain is lennének 230-as dugaszok. Sajna még az IC-ken sincs, nem még a sima vonatokon.
A valóság olyan illúzió, amelyet az alkohol tartós megvonása idéz elő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali médialejátszót?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Steam topic
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- Parfüm topik
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen routert?
- DIGI Mobil
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/1TB Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Új Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós"Kis Gamer"Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 8/512 Iris Xe FHD
- BOMBA ÁR! 10 Magos! Új Samsung Galaxy Book2 "Kis Gamer" Laptop -50% 15,6" i5-1235U 8/512 FHD IPS HDR
- HP EliteBook 840 G8 "Kis Gamer" Üzleti Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16 512 FHD IPS Iris Xe!
- Gyári notebook akkumulátor: HP 2560P 2570P 8460P 8470P 8570P, Dell E6410 E5530 E6530 E6440 E6540
- Minőség és Tudás:7.Genes-Core i5-Dell 5567-8Gb DDR4-256Gb SSD-15.6"FHD-Magyar Világitós-Olcsón-gariv
- Új Lenovo Thinkpad X13 Gen2 WUXGA IPS Ryzen5 Pro 5650U 16GB 512GB Radeon RX Vega7 Win11 Pro Garancia
- Új Asus TUF F15 FHD IPS 144Hz G-Sync i7-12700H 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB 140W Win11 Garancia
- Új Asus TUF A15 FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen9 7940HS 16GB 512GB Nvidia RTX 4070 8GB 140W W11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen