Hirdetés

2018. december 17., hétfő

Hozzászólások

(#1) Suliro


Suliro
(őstag)

A cikk igaz. de CSak NŐHET

I believe in Dodge power!

(#2) engusz válasza Suliro (#1) üzenetére


engusz
(PH! nagyúr)

Ahol ennyi pénz van a ''buliban'', ott bizony lesz technológia is.

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#3) Esmein


Esmein
(PH! nagyúr)

Hogy a kölköm egész nap netezzen és még csak ne is tudjam hol van ?:D
Ahha.. Az én őseim legalább tudják hol lehet megtalálni ;)

"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson

(#4) Esmein


Esmein
(PH! nagyúr)

Gratz.

[Szerkesztve]

"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson

(#5) Integra


Integra
(Jómunkásember)

szerintem elég gáz, hogy 2004 év végén annak kell örülni hogy ez lesz majd 10 év múlva...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#6) ciao


ciao
(senior tag)

tíz év mulva lesz még PC?? ;]

Mindenkit felpofoztatok a bakterral!

(#7) engusz válasza Integra (#5) üzenetére


engusz
(PH! nagyúr)

Szerintem inkább annak kellene örülni, hogy van olyan cég, aki hajlandó ebbe dollár milliókat ölni. Aztán majd meglássuk' mi lesz.

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#8) L3zl13 válasza engusz (#7) üzenetére


L3zl13
(PH! félisten)

Nem ''hajlandó'', hanem ''kénytelen''. A piaci igények kényszerítik erre. Azért szenté ne avassuk már őket szerintem... :U

Aki hülye, haljon meg!

(#9) Esmein válasza engusz (#7) üzenetére


Esmein
(PH! nagyúr)

Szimpla matek.
Van mondjuk 1500 millió dollárom. TFH elköltök belőle 20 milliót, úgy hogy tudom, az nekem 5 év múlva tutira 50 milliót fog hozni. Meglépem ? Ja.

"I no longer want to declare war on Hungary. It would be like waging war on a mental institution." - Jeremy Clarkson

(#10) engusz válasza L3zl13 (#8) üzenetére


engusz
(PH! nagyúr)

Nyilván nem csak azért fognak fejlesztgetni, hogy nekünk, átlag felhasználóknak, jobb legyen az életünk.

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#11) engusz válasza Esmein (#9) üzenetére


engusz
(PH! nagyúr)

Tiszta sor.

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#12) csudri


csudri
(őstag)

Az őszi Intel Developer Forumon (IDF) az Intel bejelentette, hogy partnereivel közösen olyan technológiát kíván kifejleszteni 2010-re, mely egy átlagos noteszgép számára nyolc órás maximális üzemidőt nyújt kisegítő pótakkumulátorok nélkül.

Nem az Intel ellen akarok flamelni, de gondoltak már ilyen nagyot Bővebben: link és mi lett belőle! Amit eddig felmutattak az utóbbi időbben a desktop piacon az csak egy nagyon melegedő és azonos órajelen az előző szériánál lassabb kazán lett. :(

(#13) Integra válasza engusz (#7) üzenetére


Integra
(Jómunkásember)

szerintem valahol egy kurva nagy bukta volt a számtech fejlődést meghatározó emberek gondolatmenetében.
nem gondoltak arra igazán, hogy a mobilitás lesz az egyik kulcsszó.
és egyszerűen elhanyagolták az egészet. most meg itt állunk jönnek a jobbnál jobb kütyük és nincsen ami ''meghajtsa'' őket tartósan

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#14) Volu


Volu
(tag)

Cink-Alkáli elemek :(( Csakhogy a környezetre is gondoljunk...
Elég szomorú, hogy ilyenekben látják a jövőt... Miért nem az üzemanyagcellás akkumulátorokat fejlesztik?

''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''

(#15) djyangce


djyangce
(tag)

Sziasztok!

Feltehetőleg valóban kényelmetlen és nem elegáns a második akku, de ha jövőre összejön a vásárlás, akkor olyat fogok venni (Dell és egy plusz akku a media bay nevezetű valamibe). Ugyanis használható. Az akku kapacitásának fizikai(kémiai) korlátai vannak. Akárhogyan is próbáljuk leszorítani a processzor teljesítményfelvételét, egy bozonyos érték után már a képernyő lesz a ludas. Aztán elterjed az OLED és akkor meg a winchester.
Akárhogy is nézzük, mindig lesznek olyanok, akiknek hosszabb ideig kell az akkukapacitás. TFH valaki felszáll Frankfurtban egy Los Angeles-i, vagy egy Tokyo-i járatra. Az simán megvan 14 óra**. Szerintem annak, akinek fontos, hogy sokáig bírja az akku, az simán bevállalja a plusz akkus megoldást, főleg mivel az menet közben cserélhető.
Ugyan nem tervezem sűrűn az ilyen repülőutakon való részvételt, de mondjuk ha vonatozom valahova, akkor is szívesebben viszek egy második akkut. Nyilván kibírom, hogy nincsen benne a DVD olvasó/író, mert úgyis dolgozni fogok (repülőn az optikai eszközt amúgy sem szabad használni valamiért).
Aki meg valami teljesítményigényesebb dolgot csinál rajta, annak úgyis vágyálom marad a 10 óra.

A megoldást egyébként szerintem nem itt kell keresni. Ugyan egy tárgyalást végigülni már ma is lehet, a hosszú utakon inkább a vonatban/repülőben kellene a laptop kompatibilitást növelni (aljzat, wlan stb.) Szerintem

** Most megnéztem a Lufthansa oldalán. Tokyo-ba nem repülnek, legalábbis nem találtam járatot, ellenben van más légitársaság, az út 12 óra. Los Angeles-ig 11 óra a repülési idő. Csak az érdekesség kedvéért: Frankfurtból Sydney-be sincs járatuk, itt partnerek az Austrian (nem Australian) Airlines-szal, akinek van Bécsből közvetlen járatuk, röpke 22 óráig tart az út!!!! (természetesen leszállás nélkül)

''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''

(#16) djyangce válasza Volu (#14) üzenetére


djyangce
(tag)

Mert nyilván egy mini fúziós reaktor sokkal hatékonyabb megoldás :))

Komolyra fordítva:
Azért nem, mert az üzemanyagcellát hajtó gázok biztonságos tárolása ilyen kis helyen igen nehezen megoldható és költség feladat. Szerintem senkinek nincsen kedve egy minipalack metánnal vagy ne adj' Isten hidrogénnel az ölében utazgatni. Utóbbit ugyanis pl. szinte lehetetlen teljesen szigetelni, olyan kicsit a molekulák, hogy majdnem mindenen átszivárognak. (Legalábbis ilyesmi dolgok rémlenek vegyész koromból)

Mellesleg az ötletre már sokan gondoltak, csak a megvalósítás ütközik akadályokba.

''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''

(#17) djyangce válasza djyangce (#15) üzenetére


djyangce
(tag)

Javítok. Az Austrian Airlines Sydney-i járata leszáll valahol.
Érdekes, pedig a Boeing oldala szerint a 777-es típus (konkrétan a 777-200LR) leszállás nélkül meg tudja tenni a London-Sydney utat (Bővebben: link)

''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''

(#18) raFFen


raFFen
(újonc)

Repulore ne egy kazal akksit vigyel, erre talaltak ki az EmPower aljzatot.
Bővebben: link

(#19) csiga997 válasza djyangce (#15) üzenetére


csiga997
(őstag)

Utazz bizniszklasszon és ott lesz aljzat a notidnak. :D

(#20) Volu válasza djyangce (#15) üzenetére


Volu
(tag)

''repülőn az optikai eszközt amúgy sem szabad használni valamiért''

Miért is? Talán a rázkódás miatt nem célszerű dvd-t írni, hacsak nem szeretnél frizbiket gyártani :)

''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''

(#21) hungeek válasza djyangce (#17) üzenetére


hungeek
(őstag)

igen, Bangkok ill. Szingapúrban szoktak leszállni, hogy tankoljanak tudtommal.

(#22) dansun válasza djyangce (#15) üzenetére


dansun
(lelkes újonc)

Én Győr-Budapest között a BARTÓK BÉLA EC-vel szoktam utazni, és azon minden üléshez van 230V-os csatlakozó! Nem hogy lemerül, de még tölteni is szoktam az aksit ;]
(igaz ez ÖBB vonat és nem MÁV)

...majdnem 10 év és még mindig újonc! :) ui.: most már lelkes

(#23) nap


nap
(PH! addikt)

''2010-ben akár egy munkanapon keresztül is képesek lesznek akkumulátorról üzemelni a hordozható számítógépek.''

Jajj, de jo! 4 oras lesz a munkanap!!! :D:D:D

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#24) peterkeT válasza nap (#23) üzenetére


peterkeT
(PH! nagyúr)

ez eddig a legkreatívabb megoldás! ;)

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#25) janpotocki válasza Volu (#14) üzenetére


janpotocki
(senior tag)

ha sikerül megoldani, hogy ne tartalmazzon az elem/akku nehézfémet, akkor a cinkes az egyik legkörnyezetbarátabb megoldás, márpedig ha polimermátrixba töltik az anód-anyagot, akkor ezt kipipálhatjuk.

Bővebben: link

az üzemanyagcella szintén jó lehet, de itt sem szabad elfeledkezni két dologról: 1. milyen (drága/veszélyes) anyagokat használnak fel a cellához/a cella gyártásához, ill. 2. tudomásom szerint a hidrogén 80 %-át ma nukleáris energia felhasználásával állítják elő.

(#26) Den válasza janpotocki (#25) üzenetére


Den
(PH! nagyúr)

az lenne a nagyszerű ha tényleg 80 százalék atomenergiával lene előállítva, mert akkor tiszta energia lenne, nem járma az amúgy tiszta hidrogén előállítása üvegház gázok termelésével. sajnos nem így van, kőolajból vegyi úton állítják elő, és a notikban majdan használt cellák dmfc cellák lresznek, metanollal hajtva ahol a vízgőz mellett co2 is termelődik végtermékként. mondjuk annyira nem vészes a dolog mert a ma akkuk töltésére használt elektromos energia termelése több üvegházgázt termel, pl a rosszabb hatásfok miatt

a tüa cella nem sok káros anyagot tartalmaz a fő funkcionális eleme egy polimer hártya, meg a reakciót beindító nemesfém katalizátoranyag.

www.simson4t.hu

(#27) djyangce válasza raFFen (#18) üzenetére


djyangce
(tag)

És persze vehetek hozzá rögtön egy iBook-ot is

''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''

(#28) djyangce válasza Volu (#20) üzenetére


djyangce
(tag)

Nyilván a légitársaság sokat törődik azzal, hogy hány frizbit gyártok út közben.
Ez egyébként az olvasóra is vonatkozik és másfél éve láttam az egyik brossurában.

Hordozható CD lejátszókra nem emlékszem a tiltólistán, úgyhogy nyilván a nagyobb sebességű olvasáskor keletkeznek a repülőn nem kívánatos elektromos hullámok.

''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''

(#29) djyangce válasza csiga997 (#19) üzenetére


djyangce
(tag)

Mit nekem bizniszklassz? 150 bizniszklasszos repülőjegyből inkább repülőt veszek.

''Soha ne becsüld le egy olyan furgon sávszélességét, amely kazettákkal telepakolva száguld az autópályán!''

(#30) tonyo2


tonyo2
(fanatikus tag)

Az tényleg egy gyógyír lehetne sok akksiproblémára, ha a Máv kocsiain is lennének 230-as dugaszok. Sajna még az IC-ken sincs, nem még a sima vonatokon.

A valóság olyan illúzió, amelyet az alkohol tartós megvonása idéz elő.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.