- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stanlee
őstag
válasz mcdermott87 #5 üzenetére
Nekem regebben a cegnel Octavia-am volt, az 1.6-os MPI motorral. Annal 30000/2ev volt a javasolt valtozo olajcsere-periodus vagy 20000 km. Mivel sose birta az olaj 24-25000km-nel hosszabb ideig, igy atvaltottunk a 20 ezres csereperiodusra. Evente 60-70 ezer km-t mentem veluk, igy igazabol mindegy volt, hogy jol tervezhetoen van evi 3 szervizlatogatas, vagy mondjuk egy 2000 km-es ut elejen kiirja, hogy akkor nemsokara olajcsere, mert en most ugy erzekelem, hogy rossz a minosege az olajnak.
Engem amugy mindig is elbizonytalanitott, hogy mennyi az optimalis olajcsere periodus, mert az igazan nagy motorok, amikkel a kogeneracios eromuveinkben dolgozunk csak kisse modifikalt diesel motorok, ott rossz gazminoseg eseten 1000 uzemorankent van olajcsere, foldgazeromuvekben 2000 orankent. Igaz hogy masfajta korulmenyek kozott dolgoznak a motorok, mint egy autoban, de ha csak 50 km/h-val egyezik meg az 1500-as fordulaton valo folyamatos mukodes, akkor is a foldgaz motork 100 ezer km-es futasteljesitmenynek felelnek meg, az olajok amiket hasznalunk meg nem annyival jobbak. Igaz 500 uzemorankent bevizsgaltatjuk az olajat laborban.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Stanlee
őstag
válasz Hannibhál #10 üzenetére
Volt egy ket motor, ami elegge ridegtartasban volt. Ugye ezek menetrendtarto eromuvek voltak, megvolt hogy mikor kellet be es kikapcsolni oket. Kezdetben egyikbe se volt beepitve meg olajmelegito, igy amikor leallt hajnal 1 orakor, akkor attol fuggoen, hogy kint milyen ido volt, vagy lehult vagy sem. Mivel a gaz minosege neha rossz volt, akkor a motor nem indult el. Inditasi ciklusonkent otszor probalta a program beinditani a motort, utana hibaval leallt. Volt olyan, hogy a huszadik probalkozasra sikerult beinditani, addig az olyan volt, mintha az autodat inditod, de lefullad es ezt csinalod egmyas utan husz alkalommal. Ami mas ezeken a motorokon meg, hogy inditasi ciklusban az elejen alacsony fordulatszamon (100 alatt) beolajozza magat a motor. Az automotorokhoz kepest meg kulonbseg, hogy uzemorankent merettol fuggoen megesznek valamennyi olajat, mondjuk a legkisebbek ettelk 0,25 kg-ot orankent, a nagyobbak meg 1 kg-ot is. Szoval mindig folyamatos volt az utantoltes friss olajbol. Az olajcsere periodus inkabb attol csokkent drasztikusan, amikor rossz volt a gaz minosege. Sok kenhidrogen miatt par szaz ora utan mar lehetett cserelni az olajat sajnos... De ez mar nagyon offtopic, elnezest a tematol valo elteresert.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
Új hozzászólás Aktív témák
- Tp link Eap 225
- HP ProBook 450 G2 15" laptop i3, SSD-vel , DVD,Kamera, HDMI, 45.000 Ft
- Iphone 12 Mini 128GB Kártyafüggetlen!
- 10 colos univerzális Android fejegység 4 GB/32 GB, (Kroak) 360 "birds eye" kamerával eladó, újszerű
- Vadkamera (A101XS), új, 24MP, fullHD, 940nm nem látható infra, 0,2s kioldás, kijelző/4db AA