Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hannibhál

    őstag

    válasz mcdermott87 #5 üzenetére

    Köszi:)
    Alkalmazást azért nem szerettem volna, mert csak feleslegbe húzná a telefonom, illetve ezt is telefonon vezettem, így kb mintha egy alkalmazást vezettem volna, csak még a kiexportálással sem kellett bajlódnom:)
    Olajcsere augusztusban volt 10e km után, aztán 15 ezrenként fogom cserélni magamnak otthon, alapból 10e-ként gondoltam, de mivel főleg városon kívül megyek 100km-eket minimum, ezért úgy gondoltam ki lehet tolni addig.
    A féknél kellett cserélni a tárcsát is meg a betétet is azért szerepel külön.

    Gépelés nem az erősségemasdsdk

  • Stanlee

    őstag

    válasz mcdermott87 #5 üzenetére

    Nekem regebben a cegnel Octavia-am volt, az 1.6-os MPI motorral. Annal 30000/2ev volt a javasolt valtozo olajcsere-periodus vagy 20000 km. Mivel sose birta az olaj 24-25000km-nel hosszabb ideig, igy atvaltottunk a 20 ezres csereperiodusra. Evente 60-70 ezer km-t mentem veluk, igy igazabol mindegy volt, hogy jol tervezhetoen van evi 3 szervizlatogatas, vagy mondjuk egy 2000 km-es ut elejen kiirja, hogy akkor nemsokara olajcsere, mert en most ugy erzekelem, hogy rossz a minosege az olajnak.

    Engem amugy mindig is elbizonytalanitott, hogy mennyi az optimalis olajcsere periodus, mert az igazan nagy motorok, amikkel a kogeneracios eromuveinkben dolgozunk csak kisse modifikalt diesel motorok, ott rossz gazminoseg eseten 1000 uzemorankent van olajcsere, foldgazeromuvekben 2000 orankent. Igaz hogy masfajta korulmenyek kozott dolgoznak a motorok, mint egy autoban, de ha csak 50 km/h-val egyezik meg az 1500-as fordulaton valo folyamatos mukodes, akkor is a foldgaz motork 100 ezer km-es futasteljesitmenynek felelnek meg, az olajok amiket hasznalunk meg nem annyival jobbak. Igaz 500 uzemorankent bevizsgaltatjuk az olajat laborban.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák