Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tommmysun

    senior tag

    válasz dezz #100 üzenetére

    Mivel láthatóan parttalan a vita :U , már csak tömören igyekszem reagálni (és még így is hosszú lesz :DDD ) !

    "Így kezdtem a mondatot: "Mindig nem is, de a jelen esetben, ha én lennék a pórul járt felhasználó". Sebaj."

    És? Attól még nem lesz jobban igazad, ha felborítasz egy asztalt ... mindegy, nem érted, mire gondolok :N .

    "A mérnökök a logadatokból megállapították ........ ezért többszörösen is bocsánatot kértek, és megköszönték a figyelmeztetést."

    Nyilván egy vállalat irányából nem az a helyes kommunikáció, hogy "hülye vagy User" (igaz Apple pl ezzel is próbálkozik néha), meg persze próbálják a user által hülyeségből, vagy figyelmetlenségből elkövetett hibákat is javítani, mint pl a mikrót felcímkézni, hogy nem kisállat szárító!

    "részleteket nem árultak el a meghibásodás okáról"

    Ez nem meghibásodás volt! Az egy kicsit más fogalom.

    "Azért, mert az Apple és a Google nem fogja lejáratni magát ilyen hibákkal."

    :C Nemár :DDD ... Lehet inkább te dolgozol valamelyiknél? Még mindig nem tudom mire alapozod ezt a merev elképzelésed a témában!

    "Bocs, de nevetséges, hogy inkább forduljunk a készülék felé"

    Lehagytad a szerinted szót .... szerintem meg a szünetelgetés idegesítőbb, de erre lehet egy remek piackutatást csinálni az említett cégeknek ... döntsék el ők ... valószínűleg mindkét megoldást elvetnék egy felmérés után ;)

    "Egy "Yes?" sokkal feltűnőbb...."

    Mint mondjuk egy-két közepesen hosszú mondat Alexától? Komolyan? Ok, ebben a témában akkor nincs több kérdésem :N

    "Nem régi eset: telefon duplabökkre ébredése zsebben..."

    Ez visszavezethető egy hibás működésre, ahogy te is írod! Én is írtam, hogy ilyen is van, viszont a kérdésem nem az ilyen esetre, hanem a tipikus user error esetére vonatkozott, íme ismét: "Lehet hogy rosszul tervezett a telefon, mert könnyen feloldható akár véletlenül is, de az is lehet (és inkább ez a jellemző), hogy a felhasználó kapcsol ki minden képernyőzár, stb funkciót ... ezért is a telefon fejlesztője a hibás?"
    Kérlek, ne csak a "neked tetsző" részeket ragadd ki!

    (#107) "Az angol forrás sem említi, hanem hogy kihallott egy "alexa" hangsort egy szövegből."

    Így van, és az angol forrásban megjegyzik azt is, hogy legalább kétszer volt hangos visszakérdezés is! Én komolyan nem értem, miért nem érzékelték mindeközben, hogy aktiválták az eszközt ... továbbra is úgy gondolom, hogy rajtuk egy "Yes?", vagy bármilyen egyéb "figyelmeztetés" sem segített volna :( .

    (#98) Zsoxx A kérdés lehet nem nekem akartad célozni, mivel nem az én ötletem a szünet figyelés ... szerintem is körülményes, több okból is!

    (#103) Realradical "Pontatlanságokat írsz egy "szerintemre" alapozva" Sajnos még sokszor a "szerintem" is elmarad, pedig azzal együtt, esetleg el tudnám fogadni egy másik véleménynek, hiszen egyikünknek sincs teljes rálátása, sem az esetre, sem az Alexa működésére.

    (#105) ddekany "Vajon lehet konfigurálni a cuccot, hogy mi legyen a neve?" Igen, több más opció is választható!
    "Gyanítom megy a nagy hajrázás, hogy minden projekt managert felakasztanak..." Sajnos ez manapság minden területen így van, ilyen a mai ember, tegnapra is későn van ... nem véletlen a reklám szöveg sem a "most generáció"-ról. Ez persze egyik cégnek sem mentség, de ha nem ezt teszik, akkor be is zárhatja a kapukat!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák