Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • K82

    őstag

    válasz *RLaci* #888 üzenetére

    Oké, csak politikailag korrekt módon akartam fogalmazni. :DDD

    Anno a forgalmazói garanciával megjártam Motorola telefonnal. Pontos hibaleírást adtam a készülékről; háromszor vittem vissza, először ráadásul úgy h amint kiléptem az ajtón a frissen "szervizelt" telefonnal már produkálta a hibát. Harmadszorra konkrétan már a fogyasztóvédelemmel fenyegetőztem, és csak az tette meg a hatását. Addig hitegettek azzal a sablonszöveggel h szoftvert frissítettek (nem volt mire), kicserélték benne a modemet (az alaplap szerves része), tesztelték de nem találtak problémát (konkrétan nem csinálták azt amikor előjött a hiba), szóval nem kimondottam voltam elégedett az ügyintézéssel. Úgy meg főleg nem, h 130km-ről kellett mindig eljuttatnom a telefont hozzájuk...

    Pixel / OnePlus Pad

Új hozzászólás Aktív témák