Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vhunor #72 üzenetére

    A funkció csak a felületekre korlátos. A karakterekre és a különböző effektekre láthatod, hogy használható, akár játékban is. A felületekre is jó egy benchmarkban, bár sejtem, hogy ez sok embert nem érdekel. :D
    Az AVP-ben az AA kiszúrható, és élsimítás csak DX11-ben van. :)
    A PhysX-es játékokban bármelyik proci megtudja ugyanezt csinálni, ha nem lenne egy programszálra korlátozva a PhysX használata. Nyilván az NV-nek ez az egyetlen út, hogy megtartsa a piacot. Valahogy el kell érni, hogy a CUDA legyen az elterjedt a felület, bár meglehetősen rossz ütemben haladnak, mert a szoftveres része az jó, hogy megvan, de hardver alig van rá. Jól keresztbe tett a TSMC ezekkel a gyártósorokkal. Gondolom az NV azt is megköszöni majd, hogy a 32 nm-es kiutat gyorsan törölték.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Sanyix

    őstag

    válasz vhunor #72 üzenetére

    tesszaláció most is jó lenne ha nem faszul használnák, magyarul nem egy 2010-es színvonalú sokmillió poligonos modellre rakják rá, amit x-szer annyi poligonná varázsol, amivel csak az a gond hogy egyszerűen már egy normál felbontásba sem látszik a plusz részletesség, na meg a szem sem venné észre nagyobb felbontáson sem.
    Igazából arra lenne jó, hogy mondjuk 2004-es grafikai színvonalú kicsit szögletes modelleket, 2010-es színvonalra hozzon.

    Szóval a mostani alkalmazása kb olyan mintha egy autó motorjának a hengereit pirosra fested. Megtetted, de soha sem látszik :D

    [ Szerkesztve ]

    szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

Új hozzászólás Aktív témák