- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
latzy
csendes tag
Somatom ki kell abranditsalak. Itt Thaifoldon a Honda Click 125 ami tarol es azon pl. 10.000 kilometernel javasolja a Honda a belt/roller cseret. Harley mas kategoria, mint ezek az alap konzumer robogok.
Nekem a 2016-os evjaratu rancfelvarrott Euro4-es CB500F van. Havi kb 1200km amit belerakok ez kb 1400 baht/twd benzinre (12.000 forint) mert gavallerosan vezetek, de igy sem megy 4 lityi fole szazon a fogyasztas. Lancot magam pucolom secperc alatt, szervizintervallum 6k kilometerenkent.
Itt nem igazan vannak elektromos scooterek, max hibridje e Yaminak (grand filano hybrid) illetve a Honda tolta most ki a tularazott PCX meg jobban tularazott hibrid valtozatat.
Ezek a statisztikak par napig jok, de utana mar nem erdekel. Levonod a kovetkezteteseket, de maradsz a szamodra kellemes vezetesi stilusnal.
-
adlersson
aktív tag
Ezt te se gondoltad komolyan, hogy így kategorikusan kijelented, hogy szíj > lánc. Most a "láttál te már láncos olasz robogó" példájával élve, szerinted chopper, cruiser, esetleg túra vonalon túli gyárak nem jöttek még rá erre a trükkre, ha ennyire egyértelmű lenne a szíj fölénye? A szíjat szerelni, cserélni meg egy sz*pás és drága is, egyébként is csúszik, pláne ha összenyomódik a hátsó rugóstag, a tajvani éghajlat meg aztán totál nem kedvez a szíjas dolgoknak. De nem hiszem, hogy internet birtokában nehéz lenne szakszerű összehasonlítást találnod a témában.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
Ribi
nagyúr
A probléma ott adódik, hogy baromira másként van hasnzálva egy robiban a szíj és másként harley-ban.
Elektromos robiban pedig nem az általános görgő+szíjként van használva, hanem harley módon.
Robiban azért kopik el, mert oldalról is nyomódik a szíj.
Ha úgy van használva a szíj mint ahogy a lánc, akkor nagyon nem lehet vele gond.
Ahogy egy vezérmű szíj sem mehet tönkre és nem szorul cserére túl gyakran egy autóban, mégis "filléres" dolog.
Amúgy pont akkora szívás a lánc+lánckerék cseréje, ha nem nagyobb és drágább móka.
Szóval elektormos robiba tényleg hülyeség láncot rakni. Pedig nekem láncos mocim van, csak hogy ne "haza" beszéljek.
Amire gondolok, hogy az a 200Nm akkora terhelést ad a szíjra, hogy azt csak egy cefet vastag darab viselné el. Bár még akkor is jobban megérné szerintem. Láncot tényleg kell gondozni. Ki teszi ezt meg ilyen bérelt cuccokon? Valaki sokáig nem gondozza, csúnyán berágódik és seperc alatt szétmegy.[ Szerkesztve ]