- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
Mennyire tettenerheto hosszabb tavon a gyartok kozti stilusbeli/felfogasbeli kulonbseg?
Regebben pl. a Volvo sokkal jobb volt ergonomiaban, minden a pilota kore tervezve, atgondolt muszerfal, mig ezzel szemben a Man inkabb egy minimal fapad munkaeszkoz, ami arra van kitalalva, hogy elvigye A-bol B-be az arut, semmi tobb. (Legrugos pilotaules? Felaras extra...)
Vagy 3 tengelyes alvazaknal Scania-nal alapertelmezetten kormanyzott a hatso tengely, Volvo-nal asszem valaszthato, Man-nal meg meg nem is hallottak ilyenrol.
Elesebb kanyarban nem mindegy, mennyire radirozza a gumit...Meg ilyen finomsagok is elofordulnak, mint a Volvo a hajtott tengelyen meri a teljesitmenyt, mig a tobbiek a fotengelyen mertet adjak meg.
Igy gyakorlatban nem biztos, hogy a 400LE-s Volvo gyengebb, mint pl. a 440LE-s Man.(Faterom epitoanyagkereskedo, volt par fele teherautonk az evek soran: XF elotti nyerges DAF 95.350, platos DAF 95.380, 1. szerias Magnum, Volvo FL12.380, Scania 124, Man 8.160, Man 24.valami, meg valamikor az oskorban Liaz
Most persze a valsag miatt ~1 eve all a 3 auto a telep sarkaban, rendszamok leadva, soforok elbocsatva Olcsobban jon ki, ha megkerjuk a helyi fuvaros ceget, hogy nehanapjan hozza el az arut, mint fenntartani teherautokat.)[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
most két azonos típusú blokkal szerelt TGA és TGX fogyasztására gondolok - az előbb a TGA lemaradt. Ugyanazon útvonalon, kvázi azonos sebesség és rakomány mellett utóbbival rosszabbul lehet kijönni fogyasztás szempontjából, legalábbis számomra ez tükröződik a tapasztalatokból és a számokból.
Nem lehet, hogy a TGX-etek sporolas aldozata lett, es olcsobb, kevesebb sebesseges valto van benne, mint a regebbi TGA-ban?
Nalunk pl. a soforok mindig szidtak emiatt a kis Man-t. (Ilyesmi, csak a mienk platos.)
Gyari default 6 sebesseges valto lenne, de valakinek a rendelesere legyartottak egyet 5 sebessegessel, de raktaron maradt, aztan a Man forgalmazo jol ratukmalta fateromra, o meg laikuskent nem foglalkozott azzal, hogy melyik mit tud, lenyeg az, hogy guruljon.
5 sebesseges gyengesege ott mutatkozik meg, hogy pl. mesz Aszofo felol a komphoz, Tihany tablanal van egy combosabb domb.
3-asban bog a motor, 4-esben viszont nincs eleg nyomatek az emelkedohoz, tul nagy az attetel kulonbseg a ket fokozat kozott.
6 sebesseges valtoban egyenletesebben vannak elosztva a fokozatok, konnyebb idealis fordulaton tartani a motort egy adott uton. -> kevesebbet fogyaszt.[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Escape from Tarkov
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- További aktív témák...