Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
most két azonos típusú blokkal szerelt TGA és TGX fogyasztására gondolok - az előbb a TGA lemaradt. Ugyanazon útvonalon, kvázi azonos sebesség és rakomány mellett utóbbival rosszabbul lehet kijönni fogyasztás szempontjából, legalábbis számomra ez tükröződik a tapasztalatokból és a számokból.
Nem lehet, hogy a TGX-etek sporolas aldozata lett, es olcsobb, kevesebb sebesseges valto van benne, mint a regebbi TGA-ban?
Nalunk pl. a soforok mindig szidtak emiatt a kis Man-t. (Ilyesmi, csak a mienk platos.)
Gyari default 6 sebesseges valto lenne, de valakinek a rendelesere legyartottak egyet 5 sebessegessel, de raktaron maradt, aztan a Man forgalmazo jol ratukmalta fateromra, o meg laikuskent nem foglalkozott azzal, hogy melyik mit tud, lenyeg az, hogy guruljon.
5 sebesseges gyengesege ott mutatkozik meg, hogy pl. mesz Aszofo felol a komphoz, Tihany tablanal van egy combosabb domb.
3-asban bog a motor, 4-esben viszont nincs eleg nyomatek az emelkedohoz, tul nagy az attetel kulonbseg a ket fokozat kozott.
6 sebesseges valtoban egyenletesebben vannak elosztva a fokozatok, konnyebb idealis fordulaton tartani a motort egy adott uton. -> kevesebbet fogyaszt.[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?