- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
iSonic
addikt
Nálam is hasonló volt a helyzet még évekkel ezelőtt. Én például hatalmas Samsung fanboy-ként még Galaxy S2-től kezdve vásároltam a készülékeket sorjában, egészen az ominózus Note 7 akkumulátor random "gyulladásos" hisztériáig. Amikor is olyan mértéktelen lekezelő hozzáállást tapasztaltam a szerviz részéről, mintha Én tehettem volna, hogy a készülékük hibás. Viszont annyiból jobban döntöttem, hogy amikor a Telekom felajánlotta a cserét, akkor almás vonalra váltottam. iPhone 7 lett, amit 1,5 évig velem volt (később családba maradt tovább másnál), majd váltottam iPhone 8 Plus-ra, ami most októberben lesz 4 éves. Ezalatt egyszer volt olyan problémája, hogy -20 fokban kikapcsolt. Ezenkívül semmi (tény mostanság már szegény a 76%-os akksival nem bírja olyan combosan a napokat, de egy régebbi Samsung S7-S8-hoz képest ez az akkukapacitás ennyi évesen már Matuzsálemi kor).
Ha tényleg olyan alkat vagy aki dobozból ki és use it, akkor tényleg érdemesebb az almás vonalra váltani, mert nem fogod megbánni. Én azt mondom, hogy droid vonalon sincsenek annyira rossz gyártók (lásd Xiaomi, Huawei, OnePlus), viszont a kaotikus OTA frissítések tényleg kritikán aluli egyes nemes gyártóknál.
Szervizzel kapcsolatban meg örülj, hogy nem volt még dolgod a TMX Mobile Solution-el. Anno oda küldték az összes Samsung készüléket. Na ami ott van az kritikán aluli és mindenbe Te leszel a hibás, még a gyári meghibásodásra is rávágják, hogy Miattad van. Érdemes elolvasni a Google véleményeket. Azóta nemtudom, hogy változott e a trend és már más a "hivatalos" szerviz, de anno ez is az egyike volt az okok között, ami miatt váltottam.
[ Szerkesztve ]