- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- Notebook hibák
- Milyen TV-t vegyek?
- Logitech szerviz
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #23 üzenetére
Az a baj, hogy ha nem tud az autó tartósan legalább 130 -at, akkor nem sokáig maradhatsz a középső sávban. Ha kiszorulsz a szélsőbe, akkor meg 85 a kamionokkal, ami emelkedőn még tovább lassul. Vagyis, gyorsítás, előzés, fékezés, lassítás. Kétsávos pályán még rosszabb a helyzet. Ez egyáltalán nem hatékony sem fogyasztásban, sem utazási időben.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
spect80
senior tag
válasz #16820480 #23 üzenetére
A letolás szimpla tahóság és veszélyeztetés. Ebben az esetben inkább az a ciki, hogy minden villanyautó (különösen a tesla) egyik fő marketingeleme a 0-100-as gyorsulás időtartama, de az már nincs odaírva, hogy ha az ígért hatótávot legalább csak nagyjából meg is szeretnéd közelíteni, akkor az a végsebessége is.
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #43 üzenetére
Persze, vannak ilyen extrém tesztek, de sztem épeszű ember erre nem alapoz. Az ICE autó fogyasztása sem jelentős a dugóban, csak hát az ember nem szeret se megfagyni, se megsülni. Sztem ha az ember nem csak a sarki közértbe jár a kocsival, hanem mondjuk elutazik vidékre is, akkor olyan 100Km körül gondolom a reális, megnyugtató tartalékot. De, ez nyilván user függő. Ifjú titán koromban az egyik cimborám Zsigulátorában kiégett a benzinszint jelző figyelmeztető izzója.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tixem
addikt
válasz #16820480 #46 üzenetére
Hiába főzöd meg a tojásaid, ha a levegő meg amúgy hideg a kocsiban, ugyanúgy fázni fogsz, de legalábbis kellemetlenül fogod magad érezni. Én legalábbis csak arra az 5 percre kapcsolok ülésfűtést amíg az éjszaka utcán álló autómban a bőrülés átmelegedik, egy ponton túl már sok. Utána már az utasteret fűtöm fel gyorsan 24 fokra beállítva és tartom ott, hogy ne kelljen kabátban nyomorognom.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz #16820480 #55 üzenetére
Cáfolom, 3 autóról tudok nyilatkozni ami a sajátom és hosszú távú tapasztalatom van vele. Valamennyi tudja a gyár által megadott fogyasztási értéket és nem lejtőn, hátszélben. Országút, vegyes, város sorrendben rendre: BMW 525i 7.7-9.2-13.4 liter (benzin), Renault Koleos 8.1-10.5-12.5 liter (4x4 benzin), Toyota Prius 4.2-4.3-5 liter (hibrid). Előbbi kettő kézi váltós (volt, bmw már nincs meg)
A bmw-vel ráadásul egyszer elkapott a nyugdíjas tempó, 90-nel tempomatozva sikerült 7.1 litert kihoznom belőle egy kb 300 km-es út alatt.
Egyedül a cégesem nem tudja (méghozzá nagyon nem), az konstans 8.9-re beállt (Suzuki Jimny IV), de például a Dusterem ha nincs rányomva az összkerék és nincs terep, hozza a gyári értéket.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
-
Szakiii
addikt
válasz #16820480 #30 üzenetére
Nem tudom mennyit pályázol, de a 130 a tarthatatlan sebesség, külső ahogy írták 110 körül megy belül meg 140-160 között és ezek közé bekavarnak a kamionok. Én belül szoktam menni mert megöl a külső sávban a folyamatos fel le gyorsítás előzgetés és még gazdaságosnak se sokkal gazdaságosabb ha egyáltalán az.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro