Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Igen, En is ezt gondolom.
Nyilvan, ha verszemet kapunk attol, hogy 5,3Ghz es bongeszni is all-core 5,3 Ghz-en akarunk, akkor a 300W folotti ertek is siman elkepzelheto, csak eppen ez nem mervado. Gyakorlatilag barmilyen architekturaval meg lehetett etetni egy eromu teljes teljesitmenyet is, ha abszolut a hatarokig huztuk es feltoltuk a feszultseget az egekbe.
sb: Nem feltetlenul throttling, igy tartjak a procik a gyari TDP-t is, hogy hagyjak elszallni az ertekeket, aztan szepen visszavesznek, hogy kijojjon atlagnak a gyari (vagy legalabbis alaplap altal engedett/elvart) TDP.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Puma K
nagyúr
Esetemben csak azért lett 9900K + Z370 chipsetes alaplap, mert amit ez a Asus Maximus X Hero alaplap tud, az szeptember közepéig X470 chipset esetén 100k Ft-ól induló alaplapok és X570 chipsetes alaplapok esetén 140k Ft-tól induló alaplapok tudták: kellően erős VRM, 2 karakteres hibajelző és minimum 1db hőszenzor csatlakozó.
Ezt az Asus-t 67k Ft-ért vettem.
A 9900K egy fórumtárs által kitesztelt (5,4GHz-cen is tudok tesztelgetni egy rövid ideig, de 5,3GHz nem lehetetlen hosszabb távon... 5,1GHz és 5,4GHz közötti difi +6% teljesítmény az utóbbi órajel javára) használt, de dobozos és garanciális darab volt szintén szeptember közepéig egy új megbízható boltból származó AMD 3800X árán. A teljesítménye 5,1GHz-cen meg magabiztosan első a 8 mag 16 szálas procik között ha játékról van szó.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Gyuri27
félisten
Most nagyon nem mennék bele de ez javarészt a win 10 hibája.
Amig 7 és linux alatt a gondok 99%-a nincs ami 10 alatt addig nincs miről beszélve.
A matek meg matek.
A 3900X egy árban van a 9900k-val. A 3800x meg pont egy lap árával olcsóbb.