Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kikikirly #56 üzenetére

    Az analitikai leginkább egy gyűjtőnév. Olyan élsimítási eljárások sokasága, amelyek egymáshoz vannak tervezve, és egyfajta problémára reagálnak direkten, majd a főbb problémákra való reakcióból lesz egy olyan kód, amely elég jó eredményt ad összességében. Például az Ubisoft HRAA-ja egy analitikai élsimítás, de hogy a Metro Exodus milyen komponenseket használ, arról fogalmam sincs. Analitikai az AA az biztos. A temporális AA az valószínűleg ezt egészíti ki, így a mintavétel nem csak az adott képkockára vetítve történik. Ezt azért választhatják külön, mert ennek valamivel nagyobb lehet az erőforrásigénye, de így se valami nagy szerintem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák