- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kikikirly #56 üzenetére
Az analitikai leginkább egy gyűjtőnév. Olyan élsimítási eljárások sokasága, amelyek egymáshoz vannak tervezve, és egyfajta problémára reagálnak direkten, majd a főbb problémákra való reakcióból lesz egy olyan kód, amely elég jó eredményt ad összességében. Például az Ubisoft HRAA-ja egy analitikai élsimítás, de hogy a Metro Exodus milyen komponenseket használ, arról fogalmam sincs. Analitikai az AA az biztos. A temporális AA az valószínűleg ezt egészíti ki, így a mintavétel nem csak az adott képkockára vetítve történik. Ezt azért választhatják külön, mert ennek valamivel nagyobb lehet az erőforrásigénye, de így se valami nagy szerintem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.