- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- SSD kibeszélő
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakesz
aktív tag
> "Azok, akik legalább azt megteszik, hogy fékeznek (többnyire nem elég erősen), ezt 1-1,5 másodperces késedelemmel teszik meg."
a reakcioido ~ 210 ms, utana meg elmegy ~ 500 ms azert hogy atrakja a labat es felepuljon a feknyomas
a 210 ms -ot leviszi az elektronika 50 ms -al es talan a labatrakasnal is megsporolnak 100 ms -ot?
de a maradek 400 - 500 ms -al mi van? hogy lesz abbol nagysagrendekkel jobb mint ahogy te azt sugallod?
de nezzuk meg az Arpad hidi esetet, ha en ott a kulsoben megyek akkor a labam mar a feken van amint eszreveszem hogy az a Volvos ott all, erre a Teszla ugyanigy keszult volna fel?
erre tenyleg kivancsi vagyok leirod hogy ismered akkor fejtsd ki hogy ilyenkor felkeszulten varja, es visszaveszi a sebesseget?[ Szerkesztve ]
-
pakesz
aktív tag
nekem van egy videom ahol 2 masodpercen belul konkretan 20 km /h -rol allora fekeztem a verdat...
ezert gondolom hogy ez az 1.25 sec az durva, legfokeppen ugy hogy nem specifikalta a szagertonk azt hogy ez az ido a reakcioido lenne vagy esetleg amikor mar elkezd fekezni a verda...
-
pakesz
aktív tag
válasz Dare2Live #222 üzenetére
maradjunk a temanal...
en az Arpad hidnal amikor a Tesla meg csak erzekeli hogy ott van kint egy auto akkor en a labamat mar 1 masodperce a feken pihentetem... eleve a motorfekkel lassulok
es ott NEM 700 ms lesz a human reakcioidom...akkor a robotpilotanal lesz ebben az esetben? kint meglat egy autot es
a., rafekez hogy beengedje
b., addig nem vesz rola tudomast amig eleje nem kanyarodik ezzel elvesztve azt az elonyt amit egy intelligensebb vezeto abszolvealna[ Szerkesztve ]
-
pakesz
aktív tag
elfaradtal a hozzaszolasom vegere?
segitek anno ezt is kerdeztem toled:
"de nezzuk meg az Arpad hidi esetet, ha en ott a kulsoben megyek akkor a labam mar a feken van amint eszreveszem hogy az a Volvos ott all, erre a Teszla ugyanigy keszult volna fel?
erre tenyleg kivancsi vagyok leirod hogy ismered akkor fejtsd ki hogy ilyenkor felkeszulten varja, es visszaveszi a sebesseget?" -
pakesz
aktív tag
válasz Dare2Live #235 üzenetére
beleneztem a videokba
nos az amit kuldtel hogy huha ezt ki nem lehet vedeni, annal ugye az volt hogy balrol erkezett egy auto nagy sebesseggel? nos ha esetleg odapillant az ember, akkor altalaban eszreveszi...
es bele is tekertem parba es hat parnal nagyon karcsura van hagyva a kovetesi tavolsag, es eleve olyan helyzetbe naviagalja bele magat a vezeto hogy ott eselye sincsen...
de ugye megvan az az eset, amikor egy fekvo teherautoba rongyolt bele a teszlacska? -
pakesz
aktív tag
>> " Az a kísérlet, ami alapján ezt a 700 ms-ot tartják etalonnak, éppen erről szólt: egy csomó embert leültettek, hogy figyeljenek, és így produkálták ezt a reakcióidőt."
tehat leultettek egy csomo embert (gondolom asztalhoz) es szoltak nekik hogy figyeljetek mert nezzuk a reakcioidotoket?
es akkor elejeraktak egy olyan valamit ami lemeri a reakcioidejet? pl. ennek a korai megfelelojet? https://humanbenchmark.com/tests/reactiontime
mert akkor 180 ms lenne az atlag (en magamnal 210 ms volt...)
en mondjuk nem ertem hogy lesz abbol 1.5 masodperc de a szagertok mindig sokkal jobban tudjak es megmagyarazzak.... -
pakesz
aktív tag
válasz #06658560 #255 üzenetére
jo tegyuk fel hogy ez a realis, (ami nem igaz mert 1 sec a realis amikor mar elkezd fekezni a jarmu -- ezzel kapcsolatban elnezest a korabbi szamokert rosszul emlekeztem)
akkor a 2.3 sec -en belul lesz az ami az emberi reakcioido es lesz az ami a gep reakcioideje
ha ezen belul az emberi reakcioidot leviszed nagyon kicsire akkor megmarad a masik, ami nem gond csak nem az lesz hogy 1sec - 1.5 sec helyett lesz 20 ms reakcioido mert az nem igaz... -
pakesz
aktív tag
válasz Dare2Live #261 üzenetére
>> "De a gumisat is ki lehet védeni. Észreveszed gumit, autóversenyző reflexel ellenörzöd nincs e tőled jobb oldalt vmi, majd pont megfelelő mértékben jobbra rántod a kormányt."
ertem en a viccet csak nem szeretem
allitasz valamit ami szerintem kb 80 % hogy nem igazeloszor is azt tisztazzuk hogy az a repul fele a gumi es akkor elrantja a kormanyt arrol bizonyitva van hogy a Tesla erre kepes? es a videon levo auto az Tesla volt?
van ra teszt mint pl. a torestesztre? vagy a javorszarvastesztre? gondolom a Tesla mar szabadalmaztatott is egy repulo kerek tesztet es standardizaltak is, ugye?
csak remelni merem, hogy a "elottem van egy feher kamion es azert ne ronggyoljunk bele mar 130al" tesztet is bevezettek az alaptesztek kozeen elore szoktam figyelni amerre haladok, amugy furcsallom, hogy szerinted oldalrol kell szamitani tobb tonnara, valoszinuleg kellene szamitanom arra, hogy a zebrarol oldaba kap egy ket tonnas gyalogos...
[ Szerkesztve ]
-
pakesz
aktív tag
-
pakesz
aktív tag
válasz Dare2Live #265 üzenetére
na azert menjunk bele ebbe...
irod:
"Nem azt írtam ezt ki nem lehet védeni. Ki lehet. Ahogy ld a ráfutásos balesetet is ki lehet. 360fokban folyamatosan figyelsz, észleled ha nem mész előre 3métert ebből csúnya kocc lesz. Gázt adsz mint a Tesla. Aztán azonnal fék. Egy pro/képzett 101%ban 360ban odafigyelő sofőr sztem simán meg tudja csinálni.
De a gumisat is ki lehet védeni. Észreveszed gumit, autóversenyző reflexel ellenörzöd nincs e tőled jobb oldalt vmi, majd pont megfelelő mértékben jobbra rántod a kormányt."itt az elso az hulyeseg...
rafutni a magad elott levore fogsz rafutni, ott minek kellene hatulra figyelni? bele kell allni a fekbe es ha autopalya van, akkor meg okosan lehet jatszani ugy hogy periferiarol latod hogy az ELOTTED levo merre kormanyzott es akkor oda kormnanyzod, ahol o nincsen
vagy esetleg te amikor rafutsz ugy erted hogy tolatsz 120 km / h -val es akkor kellene figyeled hogy hogyan alakul a 170 foknal a helyzet?a masodikat cafoltam az elozo hozzaszolasomban tessek ketto baromsagodat mar cafoltam haladjak tovabb?
itt a harmadik butasagod:
"ÉS nem figyel folyamat 101%ban oda. Mert gyerek. Mert telefonál. Mert beszél. Mert elgondolkodik. Mert ..."
nincsen DE!!!
nincsen gyerek, nincsen mobil, nincsen darazs, nincsen sminkeles, nincsen kiomlott kave
idiotizmus az viszont van, nos ha te ezeket nem tudod tudatosan kiszurni akkor vard meg amig lesz onvezeto auto es addig ne vezess[ Szerkesztve ]
-
pakesz
aktív tag
>> "Amennyire érteni lehetett, van rengeteg eset, amire szimulációban lefuttatják az új verziókat."
a javorszarvas tesztnel van fizikai valojaban is teszt es az a 3 betus hiperszuper valaminel is a fejlesztok azok rakeszultek arra a dologra, mert volt felkeres anno, hogy nezzetek a merdzso hatalmasat taknyolt es akkor egtunk mint a Reichstag, ezert most egy csipet csapat kodolja mar le a javorszarvast hozza
szoval szoktak gumik szallogalni? hogy a Tesla programozoi kulon programkodot irjanak ra? mi van ha egy arnyek zavar csak be a szomszedos farol? extrem esethez kodoltak stroboszkopos fasort is hozza?
amugy meg sokkal gyakrabban szalldogalnak a levegoben kerekek amik be fognak csapodni, mint az hogy pl. egy oldalan allo jarmu eppen rontja a haladasi korulmenyeket? -
pakesz
aktív tag
válasz Dare2Live #269 üzenetére
>> "Te rád futnak. Ezt védi ki a tesla. Hirtelen erős gáz majd satufék. Elörébb ment 3métert és evvel elkerülte azt, hogy hátulról megtolják."
almodban...
tenyleg ha ennyire nem ertesz a dolgokhoz es ennyire alomvilagban elsz, akkor add le a jogositvanyodat ember, mindenki jobban jarna de komolyan...tudod mirol beszelsz egyaltalan?
hogy egy SERULESES balesetnel azt fogjak kihozni hogy te vagy az OKOZOJA a balesetnek mert eppen okosba navigalgattal es pont belecsusztal az elotted levobe, a helyett hogy szepen kontrollaltan bucsut mondanal a lökösodnek
ugyanis a magyar biroi gyakorlat szerint az az okozoja a balesetnek aki eloszor utkozott, es akkor jarhatsz majd birosagra meg fogadhatod sulyos szaezrekert az ugyvedeket hogy a vegen ne rohadjon rad a lakat...[ Szerkesztve ]
-
pakesz
aktív tag
na megerkezett a flémmester
rancigald a kormanyt nyugodtan es zugjal bele a magad elott lefekezettbe... azert kell ezt csinalni, hogy teged hozzanak ki a baleset okozojanak
tudod az ilyenek mint te vagy lesznek a legjobban besertodve amikor radhuzzak majd a vizeslepedotde te tenyleg ennyire alacsony szintet kepviszelsz?
kepes vagy felfogni az ertelmet annak amit leirtam?
a 272es re valaszoltal, annal a temanal maradj, ha jol latom szajbaragosan irtak le anno amire szajbaragosdan valaszoltam, nem hinnem hogy 80as IQ felett nehezseget kellene okozzon a felfogasa a mondandomnak...[ Szerkesztve ]
-
pakesz
aktív tag
válasz #16820480 #274 üzenetére
>> "Amúgy ha már jávorszarvas teszt."
en tudom mi az, de te is tudod? annyit segitek, hogy nem hoznak oda javorszarvast hogy a tesztpalyan majd elemugorjon
>> "Egy dolog, hogy az autó fizikailag képes átmenni a teszten"
fizikailag ugy hogy az ESP besegit, ha csak a fizikai jellemzot neznenk, es nem segitene ra az elektronika amit anno leprogramoztak akkor borulna az auto
>> "Netán rossz irányba rántja a kormányt, mondjuk pont bele a forgalomba, vagy neki egy fának."
az a hozzaszolasom ahol elohoztam a javorszarvastesztet ott nem errol beszeltem, hanem a rendszerek proogramozasarol, nem ertem minek hozod ide ezt...
van egy KOVETELMENY arra jon a megoldas, a kovetelmeny az az hogy kikerulnek egy akadalyt es nem az a kovetelmeny hogy nekiverik a fanak... -
pakesz
aktív tag
arrol hallottam hogy a Tesla log adatokat tarolt a behegesztett SSDn es lehetett 2e dodoert lapot cserelni egy 5 eves autoban
de legjobb tudomasom szerint videot azert nem tarolnak...
tenyleg erdekel az a teszt amugy, hogy "repul felem a kerek es akkor a Tesla autopilotja korrigal"
mert -mint fentebb irtam- abban az esetben valoszinubb hogy egy jo kepesseggel rendelkezo szerves alapu kerulte ki azt a balesetet, de megtrollkodtak a sok fogalmatlant hogy beraktak a videoba...
meg egyszer elismetlem, hogy a javorszarvas teszt amikor meg az ESP -be nem raktak bele mar akkor tesztpalyan probalgattak egyes helyeken es ennek ellenere a merdzso nem kodolta le hozza a programsorokat -
pakesz
aktív tag
válasz #16820480 #280 üzenetére
en ha ezt a tesztet megcsinalom, akkor felborulok az autommal, ezt en megteszem tesztpalyan importalt javorszarvas nelkul is...
szoval az ESP vagy milyen 3 betus majmoskodasnal ezt anno LEPROGRAMOZTAK
na fussal neki ennek a ket allitasnak amit itt elmagyaraztam es legyszi gyere vissza linkkel ha arrol tudomasod van hogy a
"itt repul szembol egy kerek es akkor most csinaljunk ra egy tesztkornyezetet ahol reprodukalhatjuk"
allitas az igaz
nem akarok en kotozkodni erted, csak ha te anno a 271es hozzaszolasomra valaszoltal akkor maradjunk a temanal... szoval
"repul a kerek es ez a programkod kikeruli" modszerrol tudsz ? -
pakesz
aktív tag
válasz Dare2Live #279 üzenetére
jo megneztem idoponttol...
nezd en elhiszem aki kiad tizeniksz milliot es megvan meg neki a szinrefujt lököse, arrol el tudom kepzelni hogy ezt vivmanykent iteli meg hogy most meg nem lett leabalva a lököse
en ezzel szemben konkretan telibesz.rom, hogy a lokosomet hanyszor utik meg, van benne vagy egy tucat utodes, mit izgassam magam ezzel... sot remelem egyszer majd le is szakad hogy vegre meg tudjak rendesen csinaltatni....
majd este en is elkuldom neked azt amikor nem lepesben jott a becsapodo fel es a Tesla az elgurult elole... mert megneztem am, es arra ervenyes a fenti tiradam, de nezd ha a macskosz17tel ti csak Torrenteset jatszadoztok es o nem veszi a faradtsagot elmagyarazni hogy mi az idealis viselkedes baleseteknel, akkor en elengedem a temat...
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- OTP Bank topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tőzsde és gazdaság
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- További aktív témák...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD
- Corsair TX650 V2 650W 80+
- XPS 15 9500 15.6" 4K érintő i9-10885H GTX 1650Ti 32GB 512GB ujjlolv IR kam gar