Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz pakesz #253 üzenetére

    Pont olyan eseteket kivédése a fő nyereség, amikor a vezető nem figyel eléggé, mert az a leggyakoribb ok (de javítsatok ha nem). Aztán hogy azon felül is gyorsabb a gép, az több mint valószínű. Csak persze a szentem nem mindig érti mit lát... de egyre inkább.

    A klasszikus felborult teherautóba rohanást esete... valószínűleg a legfrissebb verzió már nem tenné meg, ezt azért vegyük figyelembe. Más kérdés, hogy ezért többet is akarnak rá bízni... hááát... szerintem belátható időn belül elég lesz, ha baleset előtt kapja ki az emberek kezéből a kormányt. Az sem random gyártótól, akiknél simán nem szül cikket, ha néha meg akar ölni az autó.

    [ Szerkesztve ]

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz pakesz #253 üzenetére

    Nem azt írtam ezt ki nem lehet védeni. Ki lehet. Ahogy ld a ráfutásos balesetet is ki lehet. 360fokban folyamatosan figyelsz, észleled ha nem mész előre 3métert ebből csúnya kocc lesz. Gázt adsz mint a Tesla. Aztán azonnal fék. Egy pro/képzett 101%ban 360ban odafigyelő sofőr sztem simán meg tudja csinálni.
    De a gumisat is ki lehet védeni. Észreveszed gumit, autóversenyző reflexel ellenörzöd nincs e tőled jobb oldalt vmi, majd pont megfelelő mértékben jobbra rántod a kormányt.

    Csak az átlag 99.9%nak nincs autóversenyző reflexe. Meg nem figyel konstans 360ban. ÉS nem figyel folyamat 101%ban oda. Mert gyerek. Mert telefonál. Mert beszél. Mert elgondolkodik. Mert ...

    "es eleve olyan helyzetbe naviagalja bele magat a vezeto hogy ott eselye sincsen..."

    A vezetőnek nincs. Kivéve persze ha olyan mint te ;) hogy autóversenyző reflexei vannak, 360fokban lát és mindig 101%ban odafigyel.

    "de ugye megvan az az eset, amikor egy fekvo teherautoba rongyolt bele a teszlacska?"

    ld cikket. nincs is kérdés, hogy főleg a régi Ses nem helyetted vezet. Tesla szerint új sem, ezt nem tudják sokan értelmezni.
    nem mostani eset. a rendszer elképesztően fejlődik.
    Ha egyszer vmikor kész lesz a level 5 és évek óta fejlődik, akkor is lesz baleset. Csak nem fele annyi mint most amikor autopilottal mennek hanem tized söt század annyi. És simán lehet lesz olyan amikor a "gép" dönt rosszúl. 1000*jól döntött egyszer meg hibásan. És a hibás esetben "belerongyol a kamionba".

    [ Szerkesztve ]

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák